Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Případ prvního BSE v ČR skončil

Pod dvoumetrovým příkrovem hlíny v jámě poblíž farmy už jsou skryta všechna v pátek poražená zvířata ze zemědělského družstva v Dušejově. Veterináři u žádného ze zvířat nezjistili přítomnost nemoci šílených krav - případ prvního výskytu BSE v tuzemsku je tím prozatím tedy prakticky uzavřen. "Výsledky vyšetření ukázaly, že se neobjevilo žádné další pozitivní zvíře," řekl ředitel Státní veterinární správy Josef Holejšovský.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal Machata

No comment
Můžete si za to sami, idioti. Dáváte žrát krávám instantní krávy (masokostní moučka), tak se nedivte. Vždyť to je proti přírodě !!! A počkejte až budou šílený prasata a slepice !!! Nemluvě o slintavce a kulhavce. No nedej bože, abychom se dočkali, že budem jednou dávat dětem lidskou masokostní moučku dodávanou našimi patologiemi. Proč ???? Proč jste to dávali žrát těm krávám a jiný havěti !!! Sami jste prasata. Já to donedávna vůbec nevěděl. A teď slintám při pomyšlení na hovězí gulášek. No tak si dáme vepřovej. Vychcípem tady všichni !!!
0/0
23.6.2001 3:33

Paul WHITEFIELD

Sireni nebezpecne nemoci - ta nemoc se jmenuje CSSD
Opravdu "padne" duvody k bestialnimu masakrovani nevinnych zvirat v zajmu nejakych idiotu z EU. Kazdy vi, ze BSE se nesiri z jednoho zvirete na druhe. Byt to moje farma, tak vsechny, kdo by chteli, abych nechal ty zvirata zabit, bych nechal z te farmy vypraskat bicem. Moc bych si pral,aby ti co naridili takovou zrudnost dostali aspon "kvalitni" rakovinu a poradne si ji "uzili". Jak pak asi bylo pro ty zvirata "prijemne" dostat ranu do lebky jatecni pistoli. Ten kdo tohle naridil, by si tu ranu nejdriv mel vyzkouset na sobe. Pak by asi zmenil nazor.
0/0
18.6.2001 0:18

On

Re: Sireni nebezpecne nemoci - ta nemoc se jmenuje CSSD
Jsi debil, vážně. Je Ti líto kraviček, ale přeješ někomu rakovinu. Musíš být opravdu slušný, citlivý a humánní člověk... Nediskutuje se o tom, že je zabili jateční pistolí, ale o tom, že je zabili zbytečně. Ty krávy měli určitě důstojnější smrt, než v masokombinátu (o tom jsem přesvědčen), ale tady jde o opravdu o něco jiného. To ty ale nepochopíš, protože Tvé příspěvky jen štvou, chováš se jako hulvát, taháš sem problémy, které s tím nesouvisí a jsi nespokojený s vládou, která s tím opravdu nemá nic společného. Aspoň v tom smyslu, že kdyby tam byla vláda kterákoli, bude se to dít úplně stejně. Já s touto vládou taky nesouhlasím, ale mě se to aspoň týká, protože tady žiju. Ty bydlíš dle Tvých předešlých příspěvků za louží, tak se starej o to, jak zvýšit výrobu skleníkových plynů. Myslím, že si s touto vládou nemáte co vyčítat. Ještě že vy emigranti nebo co jsi nemáte to volební právo. Jestli emigrant nejsi a třeba tam studuješ, nebo co, potom jsi ještě větší vůl. Kreténe.
0/0
18.6.2001 10:12

Maro

Měly by vybít ministersvo zemědělství!
Tak a teď přichází čas na to, aby se zlikvidovalo ministerstvo zemědělství! Za to co udělali pro to aby se k nám to svinstvo jménem masokostní moučka dováželo a k jejich nevšímavosti. Všichni co za to nesou vinu ať jdou za těmi zvířaty z Dušejova, co když to chytli taky, vždyť oni dovolili ten dovoz! Musí být přece taky šílení a to je přece dostatečný důvot k tomu, aby se přidali k tomu dobytku. Škoda zvířat, úplně nevinné zvířata, které mohly ještě žít a dávat lidem práci.... I kdyby byly dva tři nemocní, tak ať se porazí ti! Myslím si že je lepší zakázat dávát ten levný hnus do párků a paštik, než vybít celé stádo! Vy na tom ministersvu vzpamatujte se!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.6.2001 22:11

Paul WHITEFIELD

Ted je cas zlikvidovat ty idioty, ktery tyto nestastna zvirata pripravili o zivot
Uz je to tady. Takovou zrudnost mohou vymyslet jenom vladnouci idioti v CZ. To jsou presne ty zrudy co nas tady soustavne decimuji a okradaji. Ty bezcitne bestie co jenom zerou. Uz by snad mohli chcipnout. Za to co provedli z temi nestastnymi zviraty by zaslouzili to nejhorsi. Snad uz se tehle starych dementu konecne zbavime. Tahnete do hrobu vy smejdi !!! Jste tady uplne na hovno !!! Ta z tou kosou si vami vyridi.
0/0
16.6.2001 14:49

mima

krávy
kdyby se s každou krávou z Dušejova utratil jeden politik, možná by nám bylo líp
0/0
16.6.2001 12:46

Mike Burns

Kdo taha za ty nitky?
Vcera bylo zabito a znehodnoceno 139 zdravych krav v nejlepsim veku. Nemam predstavu, kolik to je v penezich, ale o to tady nejde - porad ve me prevazuje ten lidsky aspekt nad ekonomickym. Proboha - kde jsou ti, kteri narizuji takovehle nesmysly? Jaktoze nebyli povolani ke spravedlnosti britsti vyvozci masokostni moucky? Proc to neudelame alespon my, ackoliv nejsme v Unii? Proc muselo techto 139 krav naprosto nevinne zemrit, i kdyz nepredstavovaly zadne nebezpeci? A hlavne, proc nelze pouzit jejich zdrave, hovezi maso ke spotrebe? KDO TO CHTEL, KDO MA Z TOHO PROFIT? Mel by byt utracen v zajmu lidstvi...
0/0
16.6.2001 10:47

Jsem_nasranej

MiKdo z toho vyrobil kseft??
Slaboduchost nekterych ctenaru (viz nize) me dojima ... Opet nekdo "dobre" place na "spatnem" hrobe. Panove kseft z toho nedelaji media ale ti kteri dali pokyn k zahrabani tolika zvirat. Nebejt medii tak o techto "humanitarnich pocinech" ani nevime.... Diky bohu za reportaze ktery prinasi IDnes, N@VA atd. .... Vetsina z nas se totiz prez policejni zatarasy leckam nedostane.....
0/0
16.6.2001 10:32

m

chcipneme:-)
zcela otevrene a nahlas si preju, aby lidstvo vychcipalo co nejhruznejsim zpusobem.. skoda ze pri tech smrtelnych krecich (ktere zacinaji - ovzdusi, teplota, BSE apod...) znicime marnyma kopanceme i to okolo co jeste zustalo... ale to co prezije si bez nas oddechne:-)
0/0
16.6.2001 10:30

..

Re: chcipneme:-)
Doufám, že si dnes příkladně pro nás všechny hodíš provaz abychom Tě mohli následovat a co nejrychleji "pochcípat".
0/0
16.6.2001 11:25

Jaroslav Moták

Dušejovské krávy
Je mi líto, že to muselo dopadnout, tak jak to dopadlo. Je mi líto, že idnes si z toho vyrobila "kšeft" v podobě fotogalerie, videa a zvuku. Zajímalo by mě kolik je těch lačných kteří shlédnou Vaše ukázky. Mediálně jste si nahrabali, jak pomůžete dušejovským zemědělcům, pro ty lidi je to ztráta práce, v důsledku utracení krav.
0/0
16.6.2001 10:07

Charon+

BSE
Myslím, že už toho bylo dost. Jdu na biftek. Ahoj!
0/0
16.6.2001 9:29

Petr Kotrle

Zrůdné orgie
To, co se dělo na jaře v Británii, a co se nyní rozjíždí kvůli BSE u nás, se nedá nazvat jinak než zrůdné nekromantické orgie tvora, který si nechává říkat Homo sapiens sapiens. V případě kulhavky a slintavky se dalo argumentovat alespoň snahou, aby se nepříjemná nemoc nerozšířila dál, ale bezhlavé vybíjení krav v Dušejově smysl nemá žádný. Alespoň ne takový, kterému by mohl normální člověk porozumět. PS: Nejsem vegetarián.
0/0
16.6.2001 7:19

Milan Tříska

Takže?
Vypadá to, že se spektakulárně zahrabalo do země několik tun kvalitního hovězího? Myslím, když ty testy byly kompletně negativní. No.... co kdybychom zakázali jízdy po silnici, nebo chůzi po městě. Je to dost nebezpečné. Při dobré kampani by se to snad dalo i odhlasovat, ne? Milan Tříska ,Brno
0/0
15.6.2001 23:09

roibos

ministr fencl
..jiste pane ministre, zkazte o otm vubec inrformovat.. vzdyt to neni takdlouho co jste se rozciloval jaky ze jsem to dostali cejch zeme s moznosti vyskytu BSE.u nas zeto nehrozi..a sup mame to tady..ted zase lidem do hlavy cpete ze se nemusi niceho obavat... vzhledem k tomu ze inkubacni doba je i deset let, pri prenosu na cloveka...v anglii je to zatim jen spicka ledovce...a unas? uvidime...kadopadne navasem miste bych take doporucoval jist hovezi, protoze az se u prvniho cloveka objevi priznake CJD, to vy uz tady dedecku nebudete.......ja vam "opravdu" verim..
0/0
15.6.2001 22:17

ROMAN KATOLIK

SUCKS
BSE IS SUCKS!!
0/0
15.6.2001 21:27

marian

BSE
To to nechapete ,je to potreba...
0/0
15.6.2001 16:11

farAo

Re: BSE
Správě, copak tu nikdo nechápe, že potřeba všechno pozabíjet?!!!! KREEEEEEEEEEEV! VÍCE KRVE!!!! Uáááh
0/0
15.6.2001 16:19

Martin

Re: BSE
Ovsemze je to potreba, ale ten zpusob...
0/0
15.6.2001 16:26

Martin

Jak primitivní...
Jde jen o další důkaz potvrzující jak je lidská společnost stále primitivně ubohá. Snad jednou v roce 202000 konečně vyspějeme. Můžeme jen doufat, že se jako druh tohoto okamžiku vůbec dočkáme.
0/0
15.6.2001 16:05

Oli

Zrůdnost
Mělo by se natočit volné pokračování filmu "Planeta opis" jako "Planeta krav" a v něm otočit role člověk-dobytek v řešení otázky výskytu nějaké nemoci.... Je mi z toho zle, jak se člověk může chovat ke svému živočišnému kolegovi. Tohle řešení nemá pražádný smysl, je to jen a jen zhovadilá plitika EU. Oni to tak řešili, tak my musíme taky, protože jinam bychom byli "nebezpeční", nikdo by si od nás nic nekoupil, nikam by nás nepustili... je mi z toho zle. Jen by mne zajímalo, jak by se tato situace řešila za komunistů. Opravdu si netroufám odhadnout, ale jedno je jisté, tenkrát se dobytek očkoval proti kulahce a slintavce a tím se předcházelo riziku, že se bude muset vybíjet celé stádo. Zdá se mi, že vyspělý demokratický svět má plnou hubu lidských práv, úcty k druhým, ale o to hůř se chová třeba k těm krávám. Tím se nechci zastávat komunistů, to v žádném případě, ale je asi tím, že tenkrát jsme nepřistoupili na ten zhovadilý nápad, že pokud se vyskytne kulhavka a slintavka, vyjde levněji, když se dobytek povraždí, než očkovat. Tak co kdybychom zavřeli nemocnice, zrušili zdravotnictví, zabili doktory, vždyť je to drahé....když někdo onemocní, ať umře, nebo lépe zastřelíme ho a narodí se zase někdo jiný, zdravý. Určitě to vyjde levněji...... je v tom nějaký rozdíl? Zaslouží si zvíře, které dává po celá tisíciletí člověku zdraví a výživu, aby se k němu člověk takto choval? Navrhuji, aby se dnes v TV v hlavním vysílacím čase dával film "Kráva" od Karla Kachyni a potom ať odvysílají reportáž z vraždění toho nešťastného stáda a stád v Anglii. Ať už se konečně zvedne to slepé veřejné mínění a vypráská zrůdy, které tohle dopustí nebo dokonce nařizují. Nejsem věřící, ale pokud opravdu něco jako Bůh existuje, tak tohle nám nemůže odpustit...
0/0
15.6.2001 15:35

Andrea O

Re: Zrůdnost
Milé Oli, za komunistů by se to řešilo tak,jak by nařídilo politbyro v Moskvě.Udělali bychom to,i kdyby nám poručili sebevětší zhovadilost.Koneckonců,za komunistů se na rozkaz Moskvy vybíjeli antikomunisté a každý nepohodlný. Krávy lituju,i jiná zvířata,která doplácejí na naši nenažranost a hloupost.Jen nevím,kolik z vás radilů vidělo někdy v životě kravín na vlastní oči.
0/0
15.6.2001 16:19

b5

Re: Re: Zrůdnost
já sem viděl kravín na vlastní oči. opravdu.
0/0
15.6.2001 22:54

Mike

Re: Re: Zrůdnost
Co tim chces rict, kolik jich videlo kravin na vlastni oci? Ja v Dusejove ziju od narozeni. Tam, kde dnes stoji kravin, jsme si chodili hrat na vojaky, kdyz se stavel.... A taky nejsem odbornik na nemoci skotu, ale proc, proboha, kdyz se stejne musi kazdy kus prohlizet na jatkach a prenos ze zvirete na zvire beznym stykem je nemozny, jak nam neustale tvrdi, nemohou zpracovat zdrave kusy, nebo vubec kravy v klidu dal chovat a potom je pripadne vyradit, kdyby to nahodou mely pri porazce na jatkach? Tomu stale nerozumim. Tady se proste ukazuje sila medii v cele hruze...
0/0
15.6.2001 22:57

Oli

Re: Re: Zrůdnost
Nevím, co Tě vede k tomu, aby jsi mne napadla ohledně komunistů. Já jsem napsal, že samozřejmě neobhajuji dobu komunismu, ale jen jsem chtěl naznačit, že opět není chování a jednání u nás tak logické a racionální jak, by mělo být. Rozdíl je v tom, že sice neposloucháme nařízení Moskvy, ale musíme se zachovat podle přání EU. Tvoje odpověď je silně na politické úrovni a to je právě to, co je na tomhle případu to nejhorší. Neuvažuje se pragmaticky, ale hystericky a politicky, což nemá se zemědělstvím a veterinou nic společného. S dobou komunismu jsem jen ve svém příspěvku spojoval to, že v té době se očkoval dobytek na KaS, protože ta možnost byla, ale dnes se to nedělá z ekonomických důvodů. Nic víc. Asi zvednu vlnu nesouhlasu, ale likvidovat antikomunisty a vybíjet zvířata bez důvodu po tisících je zločin obojí. Že jsem nikdy neviděl kravín? Viděl, protože jsem se narodil na vesnici. Ty jsi ho viděla? Právě ten, kdo má alespoň trochu vztah k zemědělství, nemůže souhlasit s tím, co se děje. Ty s tím asi souhlasíš, ale potom neosočuj někoho z toho, že neviděl krávu, nebo kravín, když o tom člověku nic a o tom problému nic nevíš.
0/0
18.6.2001 9:56

Siky

Nekery reakce me fascinujou :o))
Popravde nejsem moc nadsenej z tohodle vybijeni, ale sireni BSE nerozumim, vodbornikem na chov skotu taky nejsem, takze se snazim uchovat si zdravej rozum a nepoustim do eteru dojemny prohlaseni vo zkaze lidstva a podobny vodusevnely nesmysly. Stejne tak se vyhejbam "vodbornejm" prohlasenim, kterejch tu zaznelo nespocetne vesmes vod laiku ... Zjistuju, ze mi mozna este vic nez to vybijeni vadi tahle hromadna nesmyslna hysterie :o( Preju peknej den ... ;-)
0/0
15.6.2001 15:32

hloupý honza CZ

Dušejov
Zastavte nesmyslné vybíjení dušejovského stáda.Jedná se o populistickou akci,kterou zaplatíme všichni z vlastních kapes.
0/0
15.6.2001 15:24

Marie

Jatka v Dušejově.
Proč se proboha zabíjí 139 krav najednou a ty zdravé se zahrabávají do země? Proč dušejovské krávy nemohou mít stejný osud jako tisíce jiných krav, které půjdou na porážku,až přijde jejich čas, vyšetří se, a když budou zdravé, tak půjde maso do prodeje.Vždyť BSE není přenosná vzduchem nebo dotykem, jak jsme denně ujišťováni. Tak proč ta zvířata zabíjíme takhle hromadně??? Nabízí se jediná možná odpověď. Abychom ukázali světu nebo alespoň Bruselu a spol., že " se do toho umíme opřít"
0/0
15.6.2001 15:11

Pavel

Re: Jatka v Dušejově.
Jenom technicky - z ekonomickeho hlediska by bylo nejvyhodnejsi vsechny podezrele porazit, ale take vysetrit a zdrave prodat. Proc? Protoze ustajeni a potrava neco stoji, a pokud se za X mesicu, az pujde na "planovanou" porazku ukaze, ze je nemocna, vsechno je to v tahu...
0/0
15.6.2001 18:12

ivan

lež jako věž - pro redaktory MF
Toto je odpověď před malou chvílí: josef odpovězeno: 15.6. 2001 14:46:55 OTÁZKA: Jsou u nas i jine masokombinaty testujici veskery porazeny skot krome Kosteleckych uzenin? Nebylo by resenim paniky testovani vsech zvirat(skotu)? ODPOVĚĎ: Dosud testovali všechen skot jen v Kostelci, nyní od 12. 6. se u nás testují všude všechna zvířata (skot) starší 30 měsíců A teď: na www.zrud.cz jsou blafy o tom, jak tam testují už od února. Co je lež a co je pravda? Zjistěte to prosím!
0/0
15.6.2001 14:51

Saša Křížek

vybíjení
Je mi líto těch krav a nechápu proč je vybíjejí. To je stejný jako s kulhavkou. Proč nedělají testy až je porazí jako obvykle. Pokud Vím tak nemoc je přenosná pouze stykem s nakaženou tkání a to je mozek a mícha. Z tohoto důvodu nehrozí nebezpečí přenosu infekce mezi stádem. Jedná se pouze o populistický a nemorální krok.
0/0
15.6.2001 14:45

Eva

Ápropó.
Víte jaká je pravděpodobnost že onemocníte? Tak raději nechoďte ven protože pravděpodobnost že Vás srzí a usmrtí auto je asi 7 000 x větší. Prot na nás všechy apeluji. Běžte někdy až budete v přírodě a uvidíte se pást krávy k nim, podívejte se jim do očí a pomyslete na to co se teď děje. Já když ty nevinná a oddaná zvířata vidím jak slouží pilně lidem aby je potom lidé sežraly a nemají od nich za to víc ústu chce se mi plakat. Vivat India, vvat ta víra která je tolerantní nejen ke svému plrmenu ale ke všemu živému. Vždyť se dá tak krásně žít bez aut, baráků, leteckých dovolených a stresu. Dýchat vzduch, radovat se z každého dne a vlídně promlouvat s těmi co máme rádi. Ale dost už. Snad nám rozum cestu ukáže. Objektivně vidím za posledních 50 let duchovní zlepšení a jsme ptimista. Ale v horizontu aspoň 200 let.
0/0
15.6.2001 14:11

Eva (eva50@seznam.cz

Chce se mi plakat.
To mužeme jenom my lidi. Nejen že se vybíjíme sami ve váklách ale vybíjíme kvůli jemdé nemocné krávě celé stádo. Vždy si bereme X krát více než potřebujeme a teď ještě toto zvěrstvo (promiňte zlidstvo). Jestli se na to někdo dívá z vrchu asi mu běhá mráz po zádech a nepodá nám ani Ň. V Afrie umírají milióny lidí hladem a rádi by riskli i šílenou krávu než aby zemřeli a v kapitalistickém světě se tyto zvířata pálí protože co kdyby. Kdy začneme vybíjet důchodce a nemocné abycho mnáhodou něco nechytili. Sorry ale pláču.
0/0
15.6.2001 14:03

milan

proc je zabijeji
vybijeni tech krav pro BSE je naprostej nesmysl i z hlediska epidemiologie a mediciny.Uplne by stacilo testovani kazdeho porazeneho kusu.To same plati i pro anglii zase se musime opicit po eu.Jde k kseft,zivot nic neznamena.Priste prijedeme na radu mi.
0/0
15.6.2001 13:59

Paul WHITEFIELD

Jsem nasranej
0/0
15.6.2001 13:50

Paul WHITEFIELD

Proc jeabijeji
Ano, zabijeni v Dusejove je vysledek naprosteho cynismu politickeho zmetku, jenz se nazyva CSSD. Pro ne preci zivot ziveho tvora nic neznamena. Vybijeni tech nestastnych zvirat ne naprosta zvracenost a sadismus. Jednou si pro ne taky prijde ta Dama s tou kosou. Jsou stari, atk to nebude dlouho trvat. Maje se na co tesit, ti soudruzi.
0/0
15.6.2001 13:49

Specimen

apokalypsa
Tak a máme to tady.Inkubační doba až 40 let.Tzn. že třeba za 20 let začne umírat každý druhý, kdo si dal v posledních letech trochu paštiky.Spoustu věcí o té nemoci ještě nevíme. Třeba vymře lidstvo. S přáním hezkého dne Petr Víšek
0/0
15.6.2001 13:43

zoufala

lidstvo
vsechno, co se deje, opravdu vypovida o urovni cele lidske spolecnosti. kde je alespon zakladni ucta k zivotu? zvirata jsou proste pro ty 'pany lidstva' pouze abstraktni kusy, vytezit, co se da a zlikvidovat. to stejne se delo za holocaustu, kdy zide byli oznaceni za podlidi...a proste vybiti. chovani ke kravam a vsem domacim zviratum (ale i tem v lese - priklad nasich 'myslivcu', zabijejicim vse, co se hybe)presne vykresluje, kdo je clovek. zvirata by nikdy nezabijela pro zabavu nebo ekonomickou kalkulaci. zkusme pristupovat ke zviratum jako zivym tvorum! prosim.
0/0
15.6.2001 13:33

pobavenej

Re: lidstvo
Si kourila travu, nee ??? ;-)
0/0
15.6.2001 15:18

hruza

nechapu
je mi z tebe zle
0/0
15.6.2001 17:23

Sarka

Re: nechapu
A nekourili jste travu nahodou vy dva? Nemeli byste se konecne probudit ze sveho sobectvi?
0/0
16.6.2001 12:02

Sarka

Re: nechapu
Omlouvam se, muj pripevek plati jen pro pobaveneho kuraka travy. Bohuzel se to neda opravit po odeslani.
0/0
16.6.2001 12:05

Michal Machata

Re: Re: nechapu
ses totalne vymastena jehovistka !!!!!!!!!
0/0
23.6.2001 3:38

sem_nasranej

K tem hyenam...
1) Kdo se chova jako hyeny? Novinari nebo ti kteri vybijeni ZDRAVYCH zvirat naridili. 2) Zlobite se na novinare ze pasou po senzaci, ale panone, kdo todle divadlo reziruje? Jisteze sedlaci sou chudaci, ale proc? Kvuli BSE nebo kvuli tomu, co se z BSE dela? 3) V Anglii se zcela zbytecne vybijeji tisice ZDRAVYCH zvirat, jenom proto ze v bliskosti je kulhavka. Myslite si ze je to v poradku? Pred nejakymi 30-40 lety se zvirata ktera onemocnela kulhavkou lecila, dnes se vybijeji i ta zdrava... Tak nevim, ale kdyby to vybijeni, spalovani, atd. novinari rozmazli tak bych se vubec nezlobil.... hyeny jsou podle me nekde jinde...
0/0
15.6.2001 12:51

sem_nasranej

K tem hyenam...
1) Kdo se chova jako hyeny? Novinari nebo ti kteri vybijeni ZDRAVYCH zvirat naridili. 2) Zlobite se na novinare ze pasou po senzaci, ale panone, kdo todle divadlo reziruje? Jisteze sedlaci sou chudaci, ale proc? Kvuli BSE nebo kvuli tomu, co se z BSE dela? 3) V Anglii se zcela zbytecne vybijeji tisice ZDRAVYCH zvirat, jenom proto ze v bliskosti je kulhavka. Myslite si ze je to v poradku? Pred nejakymi 30-40 lety se zvirata ktera onemocnela kulhavkou lecila, dnes se vybijeji i ta zdrava... Tak nevim, ale kdyby to vybijeni, spalovani, atd. novinari rozmazli tak bych se vubec nezlobil.... hyeny jsou podle me nekde jinde...
0/0
15.6.2001 12:50

Drago

chudaci kravy
Je mi tech krav docela lito.Klidne bych radsi nezral hovezi,kdyby je nemuseli vyvrazdovat.. p.s.: nejsem vegetarian p.s.s.: taky nikoho hnedka neodprasknou, kdyz se zjisti ze ma aids nebo rakovinu
0/0
15.6.2001 12:22

Harry

Zbytecny divadlo
Ti z toho nadelaji... Proc se kolem vseho musi delat takovej virvajs? Kdyby tam postavalo pouze par policajtu a ti jen tak normalne obraceli auta, tak po nejakym vybijeni krav ani pes nestekne. Ale staci par barikad bagru na silnicich, pluky policajtu a vojaku, vrtulniky a novinari se hned sletaji jak mouchy na h...
0/0
15.6.2001 12:04

Michal Kralik

BSE
da se dobytek proti BSE ockovat? Kdyz se objevil jeden pripad pozitivni BSE u nas, do se bohuzel ocekavat, ze se objevi dalsi. Slysel jsem v nejake diskuzi, ze dobytek se s BSE muze vylecit, je to pravda?
0/0
15.6.2001 12:02

Standa

u mrtvol jsou hyeny
absolutní souhlas s Davidem - hyeny jménem Nova, Blesk, Super a že by nedej bože i MF dnes ?!
0/0
15.6.2001 12:02

Standa

Letadlo narušilo vybíjení krav
Teď se teprve ukázalo, co máme novinářů, kteří s prominutím nemají do čeho píchnout a ukázal se v plné míře jejich hyenismus. Ta nemoc je fakt, nic lepšího se s tím nedá udělat, věřme tomu, že se odpovědní snaží zamezit šíření všemi prostředky. A pást se na neštěstí těch poctivých sedláků, pro které je to taková katastrofa, kterou si ve svém myšlení ani neumíme představit, to je prostě zvrhlost. A tak bych radil: páni novináři, běžte pryč z Dušejova a začněte občas hledat něco pozitivního. A kud to neumíte, živte se prací svých vlastních rukou, možná Vám to vyčistí mozek.
0/0
15.6.2001 11:58





Najdete na iDNES.cz