Chce to zavřít Broumarskou ulici
Tento problém se nevyřeší jiným způsobem, než že se celé Kyje zneprůjezdní. Kyje totiž již dlouhou řadu let jsou tranzitním bodem pro cesty k sídlišti na Černém Mostě a hlavně k relativně nově vzniklému shoping parku na Černém Mostě. Náhradní komunikace samozřejmě existuje, ale je nedostatečně využívána těmito motoristy. Kapacitně vyhovující Východní spojka bez razantních restirkcí v Kyjské oblasti nikoho takto lákat nebude. Každý radši projede hustě obydlenou čtvrtí s vysokým provozem, že aby si o 2 km zajel. Totéž platí i pro Rožmberskou ulici, kde se už nedá pomalu ani přejít. Policie místo toho, aby se zaměřila na dodržování zákazu vjezdu nákladních automobilů, autobusů a povolené rychlosti, radši měří v Hrdlořezském kopci pravidelně 50, přičemž se jedná o přehledný a bezproblémový dvouproudový úsek bez křižovatek a přechodů. Prostě úplná aburdita.
Pokud chce už někdo chce tímto problémem konstruktivně zabívat, nesmí být s prominutím podělanej z precedentních způsobů řešení této dopravní krize. Podívejte se na úspěšný Karlínský model. Samozřejmě, že se vždycky najdou skupiny řidíčů, kterým bude trnem v oku kritická místa objíždět po kapactiních silnicích mimo obytnou zónu, ale rozum musí konečně zvítězit nad leností řidičů a pasivitou úředníků.
Dovi