Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dagmarhavlova.cz

Většina účastníků naší ankety si myslí, že majitel serveru dagmarhavlova.cz nemá být potrestán. Já si myslím opak. A to velmi silně. Kdybychom žili za dob Václava IV. nechal bych ho vymáchat v koši. Je to prostě lumpárna, sebrat někomu jméno a udělat si z něj reklamu na pornografii. Já vím, že na internetu jsou možné věci, které nejsou možné jinde. Nějaká mez být ale musí. Tou mezí je obyčejná lidská slušnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HaMoravske prasa

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
22.5.2003 11:12

Jenda I

Vážený Mistře Komárku!
Kam se poděl Váš tak trefný, neokázalý a neurážející smysl pro humor. Ten, který se tak často prezentoval na stránkách tisku. Ten, z kterého bylo řadě lidí nanic. (Myslím tím slušné lidi) Opět jste dokázal, že jste člověk na svém místě. Přeji Vám, aby se Vám z tohoto dobře opřeného žebříčku podařilo sklidit hojně ovoce. Jsem také rád, že blbost nevyhynula.
0/0
21.5.2003 10:51

chr@vabo.cz

Podotknutí
Vážně si myslíte, že první "dáma" má na své jméno copyright?
0/0
23.5.2001 15:59

Jenda I

Re: Podotknutí
Upřesňuji:  ...."první" "dáma". Jinak souhlasím. Jsem rád, že užívate výraz copyright, a ne doména. Jsou i jiní hmyzové a komáři, kteří by z toho mohli udělat dominu.
 
0/0
21.5.2003 10:56

J.

Pan Komarek ma sice pravdu
ale trestat nelze - co je odlisneho mezi domenou a tim ze si jisteho casu bratr jisteho ustavniho cinitele nechal zaregistrovat vsechny ochranne znamky aut a pak je prodaval firmam zpet - nic. Je to neslusne, nemoralni ale to je vse. Spis se divim ze se pi. Havlova nebo snad pi. Havlova (vzajemne si svagrove) vzrusuje. Proc by si treba svagrova nemohla otevrit stranku s necim co hezke neni a mit ji na sve jmeno? Staci najit jednu Dasu a je to - neslusne, smutne ale to je vse. Zase delaji skadal z neceho co by moho zmizet a nikdo by o tom nevedel. Skvela reklama za pomoci medii - Pi. D.H. by mela dostat procenta......... Tolik kliknuti jako ted jiste jeste nezazili....
0/0
22.5.2001 2:14

Pan Komárek má stoprocentní pravdu.
0/0
21.5.2001 13:41

xsurgeon

Oznameni hradu..... to je vec
Cetl jsem na Netu cely text trestniho oznameni, to je ale vec, dle p. Spacka je sex nasili, brutalita a dobrovolne praktiky jsou zavrzenihodne.... doporucuji mu, konec,koncu i cele suite prvni damy navstevu dr Uzla neb alespon shlednuti filmu Kurva hosi.... kde konec-koncu dama hrala v podobne, p. Spackem odsouzenihodne roli :-)))).
0/0
20.5.2001 22:00

mufmentarian

Re: Oznameni hradu..... to je vec
Vase "dobrovolne praktiky" jsou dobrovolne jen pokud za ne ti herci dostanou slusne zaplaceno. Ve normalnim zivote takove zrudnosti urcite nikdo dobrovolne nedela!
0/0
22.5.2001 6:12

Karel Hájek

Co chcete trestat???
Milý autore, v podstatě jsme díky Vašemu článku u jádra věci - je otázkou co vlastně najdeme trestného na celé kauze, ale ono jde o to, že je to pro někoho NESLUŠNÉ!!! Takže výsledek: zavedeme cenzuru (nechcete náhodou předsedat těm co budou o slušnosti rozhodovat?) Ono to asi opravdu neslušné bude, ale hluboce se zamyslete nad tím, proč za to chcete trestat, dále koho a především nad možnými důsledky, kdyby - chraň bůh - bylo po Vašem.
0/0
20.5.2001 15:54

Kombajn (Miloslav Hamrik)

NO A ???
Proboha a jakym prave se Dagmar Havova dozaduje domeny ?? v CR jsou desitky dagmar havlovych. Tem patri tato domena stejne jako "nasi prvni dame". Je mi zle z toho, ze jeli nekdo prvni dama, nebo u moci, tak je proste nejdulezitejsi a spor vyhraje. TZN. Nase soudy rozhodne nejsou NEZAVISLE. TECKA.
0/0
20.5.2001 15:01

Honza

potrestan by mel byt s.Komarek neb je to totalni idiot.
0/0
20.5.2001 13:56

Tomas Holek, Ostrava

Re: Komarek totalni idiot
Byt idiotem neni trestne. Pravde je, ze Komarek je totalni idiot a nejem kvuli tomuto clanku. Vetsina jeho clanku a poznamek jsou totalni kraviny.
0/0
20.5.2001 15:14

Slavek

Re: Re: Komarek totalni idiot
UB = uplne blbej neni trestni kvalifikace. Jen ho nechte psat - i pitomec se musi necim zivit, jinak by ho museli podporovat danovi poplatnici.
0/0
20.5.2001 22:40

Jiří Březina

Jsou novináři lepší?
Zneužití populárního jména je lumpárna, ať jde o porno nebo ponožky, to první je samozřejmě horší. Mimochodem, nedovedu si představit, že by se to dalo soudně potrestat - podoba jmen má daleko k jednoznačné identifikaci. Ale kdo by si té registrace všiml, kdyby to novináři nezačali horlivě rozmazávat? Nepočítám bulvár, tam je to běžné a lidi to berou s rezervou, ale "slušné" noviny by se měly zachovat, jako když ve společnosti někdo řekne sprosté slovo - mlčky se dívat jinam a dělat, jako kdyby se nic nestalo. Neboť co se stalo doopravdy: Ke statisícům neslušných stránek na Internetu přibyla další, jejíž provozovatel má v oblasti reklamy ještě více nevkusu než jeho kolegové - v obsahu jeho stránek se vzhledem k omezenému námětu těžko může objevit něco, co by už nebylo jinde. Novináři se ale rozhodli mu s tou reklamou pomoci, aby se na jeho nápadu sami přiživili lepší prodejností SVÝCH výtvorů. Neboť psát zajímavě o pornostránce se jménem první dámy je daleko menší kumšt, než o hospodářství, politice nebo umění, zvlášť když tato témata dále omezíme na informace pouze pravdivé. Ten marketingový spekulant neměl šanci získat takhle levně zájem veřejnosti sám, ale získal ochotné nemyslící pomocníky, kteří mu ušetřili minimálně několik miliónů za kampaň. On měl aspoň nápad, na rozdíl od nich. Jestli myslíte, že to jinak nešlo, seznamte se s chováním britských novinářů těsně před vyloděním v Normandii a představte si stejnou situaci u ná a s naší squadrou... Jedno ale nevím: Jestli jsem se tímhle příspěvkem k Zemanovým oblíbencům taky nezařadil :-)
0/0
20.5.2001 13:18

Jan Zajic

Já proti názvu té domény nic nemám, navíc nevím proč se ozvala hned zrovna první dáma, když to stejně dobře může urážet kteroukoliv jinou Dagmar Havlovou a vlastník stránku má určitě nějakou takovou "neznámou" Dagmar po ruce, která ochotně potvrdí že ty stránky jsou o ní a že první dámu vůbec nezná.
0/0
20.5.2001 11:35

js

havlovic stranka
z pohledu moralniho: dost hnus, z pohledu marketingu: supertaktika-neco takoveho urcite vyvolalo takovou vlnu zajmu, ze z toho spravci tohoto webu museji mit radost doporuceni: vyserme se na to, to prejde, pomine a kdyz se o to nikdo nebude zajimat, tek se i navstevnost snizi (popripade bych to totalne hacknul:)
0/0
20.5.2001 11:30

Pavel, Sydney, Australie

Ubohost nad ubohosti
Je to ubohost nad vsechny ubohosti. Tyhlety pornograficke stranky na internetu jsou vsecky na jedno brdo a lidi co je navstevuji jsou dusevni nahaci. Vubec mi vrta hlavou co se to u nas deje - ztratili snad lidi rozum nebo co? Tohle prece neni spolecnost o ktere jsme snili za komunistu! A pokud se tyka konkretne stranky dagmarhavlova.cz, ono nejde doopravdy o pani Havlovou (at je jaka je - kdo z nas to doopravdy vi?), ani o osobu manzelky prezidenta jako takove... Ono jde myslim vic o to, ze takovyhle uchylove delaji uplnej gulas z toho za co lidi trpeli a za co bojovali. Svoboda projevu prece neznamena ze lidi maji pravo cpat si hlavu srackama. Nejde myslim o to jestli potrestat nebo nepotrestat (protoze to se skrz soudy potahne na veky) ale urcite zjistit kdo za tim stoji, zverejnit to a pak je odstavit na vedlejsi kolej, totalne je znemoznit a ignorovat. Jen tak mimochodem: pouziti jmena popularni osobnosti neni nic noveho; vzpominam si jak me pred lety otraslo, kdyz jsem nasel stranku Martin Luther King - kompletne venovanou rasisticke propagande.
0/0
20.5.2001 10:27

Klečka Roman

Dagmarhavlova.cz
Potrefená husa se vždy ozve.
0/0
20.5.2001 1:52

Martin Grünwald

Toto je reklama!
My vsichni ted te strance delame reklamu! A zacal to mimo jine i pan Komarek, kdyz o tom napsal svou ostrou reakci. Nevim proc by mela mit manzelka prezidenta vetsi narok na tuto domenu nez jakakoliv jina Dagmar Havlova, ktera by jiste majitelovi domeny rada za par korun podepsala, ze s tim souhlasi. Je to stejna absurdita jako kdyby nejaky Novak zaloval TV Nova, ze zneuziva jeho jmena (pes Novak atd.). Chci rict, ze nemam nic proti pani Havlove, naopak vazim si ji, ze dokaze tak vzdorovat kampani, ktera je proti ni vedena. Na tom celem mi vadi jen jedna vec a to ze tuto zalezitost resi prezidenska kancelar a ne obcanka Dagmar Havlova.
0/0
19.5.2001 21:28

0/0
19.5.2001 21:20

xsurgeon

Neni to nahodovou v osobnosti
Je zajimave cist tuhle rubriku, jen mne tak napada, nevezi ten zakopany pes v jednani tzv. prvni damy? Vzpominam na doby, kdy jeji chovani i image byly velmi vzdaleny pojmu tohoto slova. Neni se pak cemu divit, ze majitel domeny necitil zadnou uctu -konec konců jako spousta lidi v tomto statecku. Zabyvejme se podstatnymi vecmi a ne bulvarnimi starostmi... :-)
0/0
19.5.2001 20:38

E.SAID

PANI DAGMAR HAVLOVA
JA SI MYSLIM ,ZE TEN KDO POSPINIL JMENO PANI HAVLOVE SI ZASLOZI BYT POTRESTAN.
0/0
19.5.2001 19:17

Tomas Holek, Ostrava

Re: PANI DAGMAR HAVLOVA
To myslis, ze ma byt potrestan Komarek, za to ze to rozmaznul ? A taky, ze si vymyslel, ze se jedna manzelku prezidenta ?
0/0
20.5.2001 15:17

Michal

kecy
Co je to za kecy, domena znejici stejne jako moje prijmeni je taky registrovana a co....mam je zalovat, ze je to moje jmeno a ne jejich !? proste kdo driv prijde ten driv mele a je hotovo
0/0
19.5.2001 18:55

R0stik

dagmarhavlova.cz
Ackoliv bychom mohli dlouze diskutovat nad moralnosti one inkriminovane domeny,zakon se (bohuzel) vztahuje pouze na registrovane znacky a tim padem by nemela byt domena pravne postizitelna.
0/0
19.5.2001 18:04

Petr

Po case opet vrele souhlasim s Martinem Komarkem
0/0
19.5.2001 16:28

deadman_kt

Dagmarhavlova.cz
Kdo driv prijde ten driv mele (na netu 2x). Jestli to na Hrade funguje jak u nás na radnici kde kazdy ma ma vsechno cas a nic nedela tak at se pan Komarek nedivi.
0/0
19.5.2001 13:40

Ratkin

Zdeňkovi a Petře
Pane Zdeňku s Vaším názorem na podnikatelskou etiku p. Komárka lze jen souhlasit. Pouze bych připomněl, že mezi těmi kdo rozkradli majetek bývalé MF a překlopili na sebe hodnotu její značky jsou i jiní "rádoby" ochránci morálky, viz p. Neff - pes.eunet.cz. Přestože mají plná ústa dobrodiní, nikdy se ke kauze MF nevyjádřili.
0/0
19.5.2001 9:35

Zdeněk Malý

Re: Zdeňkovi a Petře
Mate pravdu, pane Ratkine - málokoho bohužel dnes něco podobného zajímá a ještě méně lidí si celou tuto kauzu okolo MF pamatuje. Což je příhodné pro tuto zemi a její obyvatele. Bohužel. Pěkný den
0/0
19.5.2001 19:16

Slavek

domena skoncila....
Konecne nekdo tu ostudnou stranky "hacknul" a snad uz je po vsem. Diky, pokud to udelal slusny amater. Pokud to vsak udelaly urady, vznikne otazka, kdo bude zamaren priste...
0/0
19.5.2001 3:40

Marek Dobrodinský

Pan Komárek má absolutní pravdu.Ať si někdo klidně provozuje na internetu stránku hnusnyporno.cz,když to někoho zajímá.Ale ať nezneužívá něčí jméno.To je to hnusny.cz.Bohužel jsou u nás podobné lumpárny běžné a v drtivé většině případů nepotrestané a nejde jen o domény na internetu,ale třeba o ochranné známky (bratr bývalého p. ministra Němce),kampeličky,banky,cestovky,fabriky... A ti gauneři se nestydí rozjíždět další a další "letadla",vymetat rauty a fotit se s ministrama.A páni "politici" jdou příkladem.Jak je to dávno,co Mudr.Macek řval v televizi,že je třeba všechny neplatiče vystěhovat štandopéde do holobytů?A vida,jeho paní už víc než rok neplatí nájem za luxusní byt v Pařížské!A děje se něco?Možná ho na příštím kongresu ODS znova zvolí místopředsedou! Myslím si opravdu,že svobodná společnost neznamená ,že si budu bezohledně dělat co chci.A je dobře,že Hrad bude toho gaunera žalovat.Možná to nevyhraje,ale ten prevít bude mít aspoň "oplétačky s úřadama".A o to jde,třeba to hned nevyhrajem,ale nesmíme nechávat lumpům pocit,že jim projde cokoli.Možná,kdybychom to uplatňovali všichni a pořád,vypadalo by to u nás jinak. Takže žalovat a soudit se!! Jen si tak říkám,jak je možné,že si dagmarhavlova.cz nenechala svou domenu zaregistrovat ráno po svatbě,nebo lépe tři neděle před ní.A proč jí to slavný "Hrad" neporadil? Kauza dagmarhavlova.cz je hnusná.Ale nemůžu si pomoct,kdyby náš slavný "Hrad" nebyl vůl...
0/0
18.5.2001 23:10

Slavek

domena...
Kdopak se jen na tu stranku opravdu diva? Sleduje ji sama jmenovkyne? Poznava se snad na obrazcich, aby mohla byt pravem pohorsena? Mily Panbuh ma na tom svete vselijakou celadku a nekdo halt ma rad porno. Dobrou chut, ale nenutte to ostatnim!
0/0
18.5.2001 23:07

Vladi Sarasota

Tak se me zda ze tam nemate nic jineho k praci!
Jiz nekolik let ziji v USA a muzu Vam rict ze je to k smichu jake problemy tam resite!Tady se v Tv nocnich show(napr. Jay Leno)ztrefujou do prezidenta a jeho rodiny kazdy vecer a jeste se nestalo aby nekoho zaloval! A ze byl nekdo "vycurany" a udelal si takovou domenu je jeho vec. Pokud by existoval nejaky zakon na ochranu jmen ,pak je to neco jineho(poruseni zakona) ale pokud zadny takovy zakon neexistuje tak se neni o cem bavit! A hlavne nezapomenme ze je to vse "jen" business! Prosim venujte se vaznym vecem ktere se u nas deji!!!!!!
0/0
18.5.2001 21:50

farAo

Re: Tak se me zda ze tam nemate nic jineho k praci!
No to jste mne potěšil. Další co je za mořem a myslí si, že ví všechno, ale v plné kráse ukazuje, že vlastně neví nic. Což takhle namísto ukazování prstem "co to tam vy chudáčči děláte, podívejte se k nám", nejprve otevřít některé z vašich novin a podívat se, které že státy se ve světě nejvíce zajímají o soudní vymáhání změn vlastníků domén. Ano, je to u vás. Viz madonna.com, což je snad ještě horší než případ dagmarhavlova.cz, který spočívá v ukradnutí civilního jména, nikoliv jakéhosi uměleckého pseudonymu, navíc dosti obecného. Chcete jmenovat další? A ještě pro jistotu přidám skutečnost, že tady nejde o ochranu prezidenta či jeho choti, ale o to, aby se nikdo nepřiživoval na jménu někoho jiného. To není demokracie, to je parazitismus a paraziti se mají hubit (nebo snad máte ve své demokratické domácnosti blechy?)
0/0
19.5.2001 16:32

Tomas Holek, Ostrava

mali ubozaci se zabyvaji malymi vecmi
Nikdo nema pravo zrusit nekdo domenu, protoze ma shodou okolnosti stejne jmeno !!! Manzele Vaclav a Dagmar Havlovi jsou: a) mali ubozaci, kteri se zabyvaji malymi vecmi b) podilnici ve zminenem byznysu a tou zalobou chteji strance zvysit popularitu (hned se na ni pujdu kouknout)
0/0
18.5.2001 18:25

Ceslav

Re: mali ubozaci se zabyvaji malymi vecmi
nepodíváš, nevím přesně od kdy ale, dnes od 11 hodin už nejede.
0/0
18.5.2001 18:30

farAo

Re: mali ubozaci se zabyvaji malymi vecmi
To jste ovšem na velkém omylu, existuje naštěstí něco jako ochranné známky apod. Takže pokud si některý nadšený parazit zaregistruje jméno firmy (i osoby), které někdo pracně budoval, může očekávat soud. A to zasloužený soud. I krádež jména je krádeží, nepleťte si to s podnikáním. Pokud je ovšem vlastníkem domény dagmarhavlova.cz někajá paní Dagmar Havlová, pak nelze nic namítat, jenže tomu přece nevěříte.
0/0
19.5.2001 16:37

Ceslav

Je to skutečně tak?
Existují zákony regulující internet v jednotlivých zemích světa či existuje celosvětová dohoda udávající závazná pravidla chování na inetrnetu? O ničem takovém nevím. Jsem názoru, že internet je jediné necenzurované medium a s tím je nutné počítat. V rámci sporů, které se vedou o domény si troufám odhadnout, že 99,9% lidí, firem a ostatních organizací s tím počítají a tím se chrání. Doména dagmarhavlova.cz byla registrována 7.března 2001. Nedovedu pochopit, jak mohli profesionálové (ochranka, poradci, analytici, právníci a ostatní pracovníci) prezidentské kanceláře neochránit "zneužití" jména první dámy.<br><br> <b>Neschopnost?</b><br>neslyšel jsem, že by někdo z KPR nesl zodpovědnost. Kdyby aspoň v trestním oznámení KPR napsala : <b>"Přestože jsme my pracovníci KPR totálně neschopni, </b> dopustil se podle názoru KPR M. B. trestného činu poškozování cizích práv podle § 209 tr. zák., neboť uživatelé internetu mohou mylně nabýt dojmu, že obsah stránek má souvislost s paní Dagmar Havlovou, manželkou prezidenta republiky, což paní Havlové způsobuje vážnou újmu na jejích osobnostních právech". Je ale názor KPR správný?<br>Mě osobně by se víc líbilo místo trestního oznámení obyčejné prohlášení :<br> "Vážená paní Dagmar Havlová, pracovníci KPR se Vám omlouvají za svoji neschopnost. Domníváme se, že tato naše neschopnost způsobila vážnou újmu na Vašich osobních právech. Rozhodli jsme se, okamžitě vstoupit v jednání s majitelem domény dagmarhavlova.cz a jejím provozovatelem s cílem neprodleně zastavit Vám způsobenou újmu. Náklady s tímto spojené budeme hradit z vlastních finančních zdrojů a ne ze zdrojů daňových poplatníků".<br><br> <b>Záměr?</b><br> I negativní reklama je reklama. Jako vyšetřovatel již podaného trestního oznámeni ze strany KPR bych musel zvažovat, zda-li třeba právě KPR nezinscenovala toto show dle následného scénáře.<br> Tvrdé porno spojené se jménem první dámy. Bezcitný, nemorální podnikatel, kterého veřejnost odsoudí. Žebříček popularity - první dáma nejpopulárnější osobou. Příští prezident? ...<br><br> <b>Politika je svinstvo</b><br> Má-li zůstat internet tím čím je, tak ať "Hloupý Honza či Václav či Dáša či KPR" zůstane "Hloupým Honzou či Václavem či Dášou či KPR". Budeme-li chtít internet cenzurovat a regulovat dnes pod záminkou nějaké morálky, tak zítra už to bude třeba nějaký ismus a na podzim budou naši poslanci účelově volit Radu pro webové prezentace a emailové vysílání.<br> Poznámka na závěr :<br> Doména vaclavhavel.cz byla registrována jistým panem V.H. (ne však žádným Václavem Havlem) dne 3.5.2001, takže se můžeme těšit na pokračování v podobě dalšího trestního oznámení.
0/0
18.5.2001 18:21

farAo

Re: Je to skutečně tak?
CENZURA???? Víte co je to cenzura? Mrkněte se do slovníku cizích slov, příště se tak vyvarujete ztrapněním. To, že se zamezí krádežím ochranných známek a osobních jmen na internetu, to není cenzura.
0/0
19.5.2001 16:43

Daniela Filipová

svoboda volby
Cetla jsem dnes ráno reakce na článek p. Komárka a přinutilo mě to také zareagovat. Poznámky typu, že je na světě spousta Havlových a že to tedy vůbec nemusí být o ní, mi připadají dost vylhané. Myslím, že je nám všem jasné, proč bylo zvoleno toto jméno. Souhlasím s dalšími reakcemi v tom, že žijeme ve svobodné zemi a každý má právo se vyjadřovat a dělat v rámci zákonů co chce. Myslím si ale také, že svoboda není jenom o tom, že si můžu dělat co chci, ale také, že si můžu vybrat. Clověk nemusí dělat určité věci jenom proto, že jsou dovolené. Pamatuji si, jak když se Dagmar Havlová stala první dámou, ihned TV odvysílala myslím dost účelově film Kurva hoši ... s Bolkem Polívkou, kde je pani Havlová v dost "hloupých" situacích. Ten film samozřejme patří mezi Ceske filmy, není na něm nic závadného a bylo naprosto v pravomoci TV ho odvysílat. Zrovna tak, ale mi tenkrát připadalo, že mohli v TV sáhnou v takovou chvíli po něčem výrazně odlišném a ukázat novou manželku prezidenta v trochu kvalitnější roli. Určitě by se dalo něco vybrat. Chci tím říct, že člověk není, alespon doufám tupý tvor, který se řídí heslem, co není zakázáno je dovoleno. Má taky jeste nějaké svědomí, pocit odpovědnosti a slušnosti. Nepatřím mezi fandy Dagmar Havlové ani mezi puritány, kteří nikdy neviděli porno. Přesto bych nikdy cizí jméno podobným způsoben nezneužila. Ne proto, že se to nesmí, ale právě proto, že žiji ve svobodné zemi a mám právo volby. Zvolit si slušnost je myslím dobrá volba.
0/0
18.5.2001 17:54

I kdyby to puvodne nemelo s jeji osobou nic spolecneho a jmeno je na nekoho jineho, stejne je tu podobnost. A kdyby slova z meho jmena byla pouzita v domene takovych zvirat, vadilo by mi to. Ale zvirata si k sobe lezou, ze...
0/0
18.5.2001 16:22

Kevson

0/0
18.5.2001 16:17

hana

domena
Tim, ze to Prezidentovi takto rozmazali, tak udelali presne to, o co dotycnemu chytrakovi slo. Pokud nemaji alespon tolik nadhledu, aby netancovali tak jak nejaky hulvat piska, dokazuji narodu stare ponauceni ze mali lide se zabyvaji malymi vecmi.
0/0
18.5.2001 16:09

Tomas Holek, Ostrava

Re: domena
Nikdo nema pravo zrusit nekdo domenu, protoze ma shodou okolnosti stejne jmeno !!! Manzele Vaclav a Dagmar Havlovi jsou: a) mali ubozaci, kteri se zabyvaji malymi vecmi b) podilnici ve zminenem byznysu a tou zalobou chteji strance zvysit popularitu (hned se na ni pujdu kouknout)
0/0
18.5.2001 18:23

Copak .CZ to je jenom v Cechach toho si malokdo vsimne... ale co takova pripona .COM me jmeno je Miksovsky a ja zkusil WWW.MIKSOVSKY.COM a ejhle on to existuje... ze by nekdo zneuzil me jmeno ??? Mam pravo na tuhle adresu ??? jak to ze mne o tom neinformovali ???
0/0
18.5.2001 15:49

Vaclav Waklaf Jakubek

Zaplat Panbuh jiz nezijeme za dob Karla IV. Pane Komarek!!!
Nechci hodnotit moralni vysi onoho cinu (registrace one domeny), ale zaplat Pan Buh zijeme ve 21 stoleti, coz nam umoznuje byt vicemene svobodne demokraticti a zodpustenim "moresy" vladaru dob Karla IV. jiz nepraktikujeme. Diktatu jsme si uzili az moc. Trestejme opravdove zlocince.
0/0
18.5.2001 15:32

Jan Krizek

A znate vubec pravidla, pane Komarek?
Jste pohoršen, že někdo si registruje doménu druhé úrovně v doméně CZ a provozuje ji. Ale je vidět, že vůbec netušíte jak to je s doménami na českém internetu. Já se pokusím vám dát k tomu alespoň základní infomace. Takže v doméně cz si může každý zaregistrovat libovolný počet domén, které jsou volné. Jediné co musí zajistit, je DNS záznam na dvou DNS serverech a počítač, který bude na IP adrese uvedené v DNS odpovídat. To doména dagmarhavlova.cz splňuje, narozdíl od domén prvnidama.cz a thefirstlady.cz, které vlastní, hádejme kdo? Ano, správně Hrad. Takže kdo tady porušuje daná a psaná pravidla je myslím vidět - ale redaktoři(i)DNES jako obvykle nevidí, ale mají svůj názor. Doufám, že pokud bude doména dagmarhavlova.cz zrušena, tak se na Internetu zvedne vlna solidarity a budeme protestovat. Protože, nikdo neví kdy se na Hradě zjeví havel, který bude mít vaše jméno a nebude se mu líbit obsah vašich stránek. Zdraví Jan Křížek, Praha p.s. Přeju hodně podobně fundovaných článku jako tento :-).
0/0
18.5.2001 15:23

farAo

Re: A znate vubec pravidla, pane Komarek?
A vy znáte pravidla slušného chování? Mrkněte se do ripe.net záznamů na vlastníka domény. Vlastníkem není žádná Dagmar Havlová. Takže si to někdo asi registroval z jiného důvodu. Já se třeba jmenuju Roman Faltýn, ale zaregistruji si doménu jankrizek.cz a hodím na ní suprovou online prodejnu potřeb pro homosexuály. Jak se vám to bude líbit? Proč jsem použil vaše jméno? Inu proč ne, třeba je v gay barech dosti známé, takže by to mohlo přitáhnout potenciální kupce. Naštěstí tu máme "demokracii", takže vlastně nedělám nic špatného. Prostě jste populární a já toho jenom využiji pro vlastní obohacení. Jestli se vám to nelíbí, máte smůlu, měl jste si tu doménu registrovat první.
0/0
19.5.2001 16:54

Jan Krizek

Re: Re: A znate vubec pravidla, pane Komarek?
A jaky je pro mne rozdil, jestli domenu jankrizek.cz by provozoval nejaky Krizek a nebo ne?
0/0
21.5.2001 12:48

farAo

Re: Re: Re: A znate vubec pravidla, pane Komarek?
Rozdíl by byl v tom, že ten druhý Křížek by podnikal se svým jménem a ne se jménem někoho jiného, který by byl nevědomky využíván k obohacení spekulanta. Kdo chce, ten rozdíl vidí, kdo nechce, dál si vede svou o necenzuře internetu a demokracii. Každý má hranice jinde.
0/0
21.5.2001 15:19





Najdete na iDNES.cz