„V posledních dvou letech systematicky pracujeme na tom, abychom při spuštění discovery+ co nejvíce zúročili naši strategii, včetně distribučních a reklamních partnerství na celém světě, prvotřídní nabídky kvalitních značek, autentických osobností a největší obsahové knihovny, včetně množství původních programů,“ uvedl prezident a CEO společnosti Discovery David Zaslav.
Discovery+ nabídne například i celou řadu přírodních a environmentálních programů v čele s exkluzivním streamovacím přístupem do široké nabídky přírodopisných dokumentů společnosti BBC, včetně Zázračné planety, Modré planety a obsahu digitální značky The Dodo.
Spuštění platformy discovery+ v Evropě bude podle tiskové zprávy podpořeno prémiovým a lokálním obsahem na Eurosportu. Nabídka sportovních přenosů zahrnuje tenisové Grand Slamy, cyklistické Grand Tours, motosport, fotbal, zimní sporty i přenosy z olympijských her v Tokiu, slibuje Discovery.
„Discovery+ zúročí náš jedinečný model a strategii spočívající v kombinaci globálního a lokálního obsahu a fanouškům na celém světě přinese to nejlepší ze zábavy vycházející z reálného života v té nejnovější podobě,“ uvedl prezident a generální ředitel společnosti Discovery International JB Perrette.
Platforma discovery+ už od listopadu běží ve spolupráci se společností Sky ve Velké Británii a Irsku. Globálně Discovery rozšíří nabídku o obsah v místních jazycích a současně nabídne široké portfolio živých sportů, aby oslovila klienty na více než 25 klíčových trzích, mezi něž patří Skandinávie, Itálie, Holandsko nebo Španělsko. Společnost plánuje spustit v roce 2021 platformu také v latinskoamerických zemích, včetně Brazílie, a v některých oblastech Asie.