Prodejní cena by měla překročit 50 milionů eur (1,3 miliardy korun). Stanovisko Czech Media Invest (CMI) ČTK zjišťuje.
Vedle společenského titulu Elle se obchod týká časopisů Version Femina, Art&Décoration, Télé 7 Jours, France Dimanche, Ici Paris a Public. Celý obchod by podle představ francouzského prodejce měl být dokončen v lednu příštího roku, uvedla televize BFM-TV s odvoláním na zdroje z vedení společnosti.
Do svého mediálního portfolia Křetínský již v dubnu zařadil několik rozhlasových stanic v Česku, Polsku, Rumunsku a na Slovensku, které mu také prodala skupina Lagardére - mezi nimi například Frekvenci 1 či Evropu 2.
CMI koupila i většinový podíl ve společensko-politickém týdeníku Marianne, za který zaplatila téměř pět milionů eur.
Křetínského společnost se před těmito nákupy orientovala zejména na oblast českých tištěných médií. Vydává čtyři deníky, mezi nimi Blesk, Sport a Aha!, desítky časopisů, například týdeník Reflex nebo Svět motorů, a také webové tituly. Společnost také vlastní dvě tiskárny a je lídrem ve vydávání knih a distribuce tisku.