"Jsem pro to, aby se cyklista z jednoho konce Prahy na druhý na kole dostal, ale nezdá se mi pro to karlínská část příliš perspektivní," řekl Nosek. Vést trasu hlavními tahy v Karlíně považuje za nevyhovující i pro cyklisty.
Z odlišných důvodů protestují proti cyklostezce občané. Vedoucí odboru dopravy Vladimír Bezděkovský tvrdí, že v tomto případě hraje roli naděje lidí na nová parkovací místa. "Zřejmě si neuvědomují, že na Sokolovské, kde není dostatek místa pro parkování, by podle vyhlášky nemohli parkovat, ani kdyby se stezka pro cyklisty zrušila," uvedl Bezděkovský. Dodal, že by totiž nezbyl dodatečně široký pás od kolejí.
O to, aby měli cyklisté kudy jezdit se podle starosty Noska má starat magistrát. "Žádali jsme o zrušení a přesunutí, ale dostali jsme z magistrátu odpověď ve smyslu, že sledují vyšší cíle," řekl Nosek. Domnívá se, že by trasa pro cyklisty mohla vést například přes Vítkov nebo po nábřeží podél Vltavy.
Podle Bezděkovského předal magistrát cyklostezky na starost Ústavu dopravního inženýrství (ÚDI).
Cyklotras je podle něj v metropoli 180 kilometrů, pouze třetina však vede po klidných komunikacích.