- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cykloteroristi se chovají úplně stejně, jako ekorteroristi.
Všechno je to jedna samolibá pakáž, která neomaleně prosazuje svoje velmi často protilidské vize.
Chodník od slova chodit nebo chodec, pěší zóna pro pěší.
Ať si po centru jezdí, ale po silnici nebo cyklostezce.
Takže ještě zavedeme kolník a koloběžník, a běžník pro lidi co běhaj a proč auta jezděj po silnici tam by měli jezdit silničníci. Ste mě pobavil svou hloupostí
Hm, pokud autor článku má pravdu a jedná se o pohyb cyklistů v prostoru označeném dopravní značkou Pěší zóna (bez dodatkového symbolu jízdního kola), potom je tam pohyb cyklistů (tedy jízda na kole, nikoliv jeho vedení) zakázána už touto dopravní značkou.Potom nechápu, co vlastně chtějí řešit, když zákaz vyplývá z osazené dopravní značky.
Doporučuji se vám projít po Praze a na ty značky se bedlivě podívat. Pokud se vám nechce ven, pak vězte, že na tyto komunikace je vjezd cyklistům povolen (a vedou tudy důležité cyklotrasy).
Koukám hromadná srážka aktivistů, tedy pardon cyklistů a nikdo jim nepomůže, protože takovým se pomoci už ani nedá
V zásadě by stačilo zakázat akorát všechna pohybovadla, která nejsou čistě na lidský pohon. Když to nebude jezdit samo, zájem o to ze strany turistů bude minimální a Praha se zbaví problému bez toho, že bude zakazovat místním jezdit do práce na kole.
udeřil jste hřebíček na hlavičku řekl bych. K čemu vedl zákaz segwayí? K provozu debilních koloběžek, které zabírají ještě víc místa a jsou ještě nebezpečnější, protože se na mnohých sedí a není je vidět.
Jako chodec na chodníku už nevím před čím uhýbat.
Já tuhle nenávist vůči cyklistům a vůbec komukoli jinému nechápu. Vymést ze silnic a ulic by se měli arogantní pitomci a těch je stejné procento mezi chodci, cyklisty i řidiči. I tahle diskuse vypovídá o tom, jak strašná a zbytečná agresivita v jednotlivých skupinách panuje.
Přitom by úplně stačilo, kdyby pár cyklistů nejezdilo jako prase, pár chodců ostentativně schválně nezavazelo a pár řidičů nepropadalo totální hysterii ve chvíli, kdy uvidí půl kilometru daleko
a oni nekde chodci poradaji protestni pruvody, aby ziskali nejake vyhody nad ostatnimi ucastniky dopravy, nebo snad ridici automobilu blokuji magistralu, aby dali vetsi duraz svym argumentum ? taxikare sem nepocitam, to nejsou ridici, ale zvlastni zivocisny druh ...
cykliste jsou jedini ucastnici silnicniho provozu, kteri se pro sebe dozaduji nejakych extraburtu, a mozna i proto jdou mezi ostatnimi ucastniky tolik oblibeni.
Kola a jiný šrot nemají v Praze co dělat, dobře Praha 1, ještě by se měly přidat další městské části.
no a kdyby se vymetl ten šrot na 4 kolech, to by byl teprve ráj, že jo.