Nejčtenějším deníkem v Česku byl ve druhém pololetí loňského roku opět Blesk s 834 tisíci čtenářů na vydání. Proti předchozímu období, tedy druhému a třetímu čtvrtletí, to však je pokles o 39 tisíc. Následuje Mladá fronta DNES s poklesem o 14 tisíc na 513 tisíc čtenářů na vydání. Na dalších místech jsou Právo (215 tisíc), Sport (193 tisíc) a Aha! (187 tisíc).
Celková čtenost regionálních titulů sítě Deník se snížila o 17 tisíc na 462 tisíc čtenářů. Největší počet čtenářů, celkem 78 tisíc, měl Deník v Moravskoslezském kraji. Následují mutace v Jihomoravském kraji a ve Středočeském kraji včetně Pražského deníku.
Čtenost zdarma rozdávaného deníku Metro se zvýšila o 1 000 na 450 tisíc čtenářů, E15 pak četlo v průměru 87 tisíc lidí, což je nárůst o 6 tisíc čtenářů. Nárůst je daný především lepší distribucí obou titulů.
Mezi přílohami deníků je nejčtenější Blesk magazín TV (aktuálně 1,06 milionu čtenářů) a na druhém místě TV magazín (749 tisíc) a třetí je Magazín Mladé fronty DNES (569 tisíc).
Nejčtenějším společenským časopisem byl Nedělní Blesk se 460 tisíci čtenáři, motoristickým titulům vévodí Svět motorů (170 tisíc) a mezi zpravodajskými týdeníky je nejoblíbenější Reflex (257 tisíc). Nejoblíbenějšími časopisy pro ženy jsou Blesk pro ženy (335 tisíc) a Chvilka pro tebe (334 tisíc).
Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků klesl o procentní bod na 65 procent populace. Alespoň jeden časopis četlo 79 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk ve druhém pololetí loňského roku 7,56 milionu lidí.