Digitální televize Barrandov nevysílá ani rok a už její vlastníci hledají kupce. Její ředitelka Jana Vozárová řekla deníku E15, že mezi zájemci jsou evropské nadnárodní společnosti. O koho jde, neupřesnila.
"Vedení TV Barrandov ani její vlastníci aktivně kupce nehledají, pouze v jednáních reagují na zájem zahraničních investorů, kteří na základě stále stoupající sledovanosti vidí v TV Barrandov perspektivní byznys," upřesnil místopředseda představenstva ředitel marketingu TV Barrandov Janis Sidovský.
List uvádí, že do mantinelů představ o potenciálním kupci se vejdou například majitel Novy, společnost CME, nebo koncerny Bertelsmann a SBS Broadcasting Group. Ani jedna se k tomu zatím nevyjádřila.
|
Důvodem, proč se Moravia Steel nové plnoformátové televize a věhlasných ateliérů zbavuje, je pokles zájmu o jejich pronájem. Zahraničním produkcím v Česku chybí daňové pobídky, které jim dávají například vlády v Maďarsku, Velké Británii a Německu.
Jana Vozárová nepřiblížila, jak velký podíl ve firmě by měl budoucí partner získat. Ateliéry patří mezi největší v Evropě, můžou se pochlubit například unikátními zvukotěsnými studii. - čtěte více o ateliérech, kde vznikala řada slavných filmů.
Nejúspěšnější z "ostatních televizí"
Televizi Barrandov se poměrně daří, i když stále hledá svou tvář. Kvůli nespokojenosti s nasměrováním zpravodajství před časem odešel jeho šéf Marek Vraný. Krátce po startu televize z televize zmizel také její první programový ředitel Přemysl Svora.
Na sledovanost Barrandov TV to ovšem nemá žádný vliv, v kategorii "ostatní televize" patří k nejúspěšnějším. Předstihla už stanici Nova Cinema, ačkoliv ta se může opřít o propagaci na sesterské Nově. Ještě větší náskok má před Prima Cool.
Mezi diváky staršími patnácti let Barrandov TV minulý týden v takzvaném prime time sledovalo 1,62 procenta lidí, Nova Cinema 1,55 a Prima Cool 0,61 procento diváků. Data zveřejnil server RadioTV.cz, který vyšel z měření společnosti ATO - Mediaresearch.