"Já k tomu nemám žádný komentář. O původci nechci spekulovat. Vzhledem k tomu, že když se někoho zeptáte, tak to stejně popře. Je to kampaň, která mě má vystavit do negativního světla," komentoval pro iDNES billboard šéf ODS Mirek Topolánek.
Billboard je nejspíš ironizujícím odkazem na prohlášení Mirka Topolánka před zvolením do funkce. Řekl, že příští předseda ODS "musí být chlap s guľama".
ODS se stala terčem tvůrců plakátů už v září, kdy se objevily billboardy, na kterých Miroslava Němcová a Ivan Langer slibují "CzechTek v každé vesnici". Sociální demokraté, hlavní soupeř ODS, tvrdí, že s tím nemají nic společného. - více zde
Billboardová válka zuří už od léta
Podle mluvčího ODS Jiřího Sezemského nevyvíjí strana v současné době žádné aktivity spojené s billboardy.
"Ani nevím o tom, že by snad nějací naši příznivci dělali kampaň podobného typu. Pokud se něco objeví, je to spíš od odpůrců současné garnitury, ale v žádném případě to není koordinováno s námi," řekl iDNES Jiří Sezemský.
Občanští demokraté se nehlásí ani k billboardu, na němž se Jiří Paroubek žení s Miroslavem Grebeníčkem. Jeho autorství přiznal karikaturista Štěpán Mareš. Zadání dostal od agentury Dorland. - více zde
Tato firma však právě pro ODS připravovala dvě předchozí série billboardů, které vyznívaly proti ČSSD. Odkazovaly k policejnímu zásahu na CzechTeku. - více zde
Místopředseda ODS Ivan Langer se naopak v létě pochlubil autorstvím nápadu pro billboardy s heslem "Premiér Paroubek to zařídil". Ty lemovaly dálnici D1 a upozorňovaly na stav nejvytíženější české dálnice. "Otcem toho nápadu jsem já. Vzniklo to jako reakce na neschopnost vlády ten problém řešit," potvrdil iDNES své autorství Ivan Langer. - více zde
K billboardům se zkamenělými hlavami předsedů parlamentních stran, které se objevily počátkem října, se zase přihlásili Evropští demokraté Jana Kasla.