Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Chceš být plážová kočka?

  0:01aktualizováno  0:01
Vítejte v plně automatizovaném tvůrci klasické bezduché reklamy.

Studenti čtou a píšou noviny

Tento text vznikl jako studentská práce. iDNES.cz neovlivňuje obsah těchto článků a není­ jejich autorem.

Reklama, která je cool, zaboduje. Ilustrační foto. | foto: Reuters

Týká-li se váš produkt finančních služeb, stiskněte (1):
Do podmanivé pomalé hudby navozující pocit jistoty a stability vsaďte důvěryhodně vypadající postavu postaršího manažera v obleku, který buď přichází poskytnout své služby až do pohodlí zákazníkova domova, nebo je situován v seriózní kanceláři. Pro oblast rychlých půjček se hodí naopak familiérněji jednající mladý odborník, ochotný vyjít zoufalému páru mladých krásných partnerů v nesnázích vstříc. Útočte na neználky atraktivními úrokovými sazbami, i když nejsou třeba vůbec nejvýhodnější, kdo z nich to přece zkoumá.

Propagujete-li produkt určený skupině obyvatel v pubertálním a adolescenčním věku, stiskněte (2):
Zaútočte hlavně na jejich pošramocené ego. Úderný slogan typu "Chceš být drsná diskoholka nebo plážová kočka?" prostě nemůže v uhrovitých tvářích dívenek na počátku puberty vyvolat nic jiného než zájem. Snažte se své výrobky zasadit do reklamy jako příčinu jejich dobrého postavení ve skupině jim podobných. Cokoliv, co je cool a boduje u kamarádů, přece musí mít taky.

Jestliže se ve vaší reklamě jedná o prací, mycí, leštící či jakékoli jiné prostředky pro zkrášlování domácnosti, stiskněte (3):
Vzor ztrhané ženy s rozcuchanými vlasy pachtící se s ucpanou výlevkou či beznadějně vyhlížející skvrnou na synových kalhotách postavte do kontrastu s odpočatou paničkou opírající se o záchodovou mísu tak čistou, že by si podle ní mohl Mr.Proper vytrhávat obočí. Váš prostředek navíc šetří nejen peníze, ale i životní prostředí. Když lze balení čističe jednoduše přibalit do kabelky a večer se jím v divadle chlubit kamarádkám, máte vyhráno!

Pokud je váš produkt výplodem potravinářského průmyslu, stiskněte (4):
Jídlo je náplní života každého člověka minimálně třikrát denně při hlavních chodech. Nebude tudíž těžké vymýšlet důvody, proč je výrobek užitečný. Hlavní bude harmonie smyslových požitků a šťastné chvíle rodinného kruhu nebo kýžené polední přestávky, zkrátka chvíle, při které bude adresát reklamy slintat i na pixely na obrazovce. Reklama na pivo by se měla zaměřit na veselé momenty strávené s přáteli v hospůdce pod lipou.

Snažíte se konzumenta zaujmout svým automobilem? Stiskněte (5):
Je to jednoduché. Tajemná atmosféra a detaily technologicky pokročilých karosérií udělají své. Zasaďte projíždějící auto do pěkné krajiny a k tomu přihoďte akční nabídku.

V případě, že má vaše reklama skutečně zaujmout, dojmout, vyvolat smích a ne výsměch, stiskněte, prosím, páni manažeři, jakékoli tlačítko, které zapíná vaši fantazii a mozek.


Matěj Šenkárčin
Gymnázium Chodovická, Praha 9



ZPRÁVY: Radek Vondráček z ANO je novým šéfem Sněmovny



Hlavní zprávy

Nejčtenější

Právníci přechytračili soud. Vyhýbali se mu až do promlčení činu

Obžalovaní Karel Hnilica a Lenka Hnilicová na snímku z prosince 2012

Manželský pár advokátů Hnilicových názorně demonstroval, jak je v Česku možné se vyhnout trestu od soudu. Byť jde o...

Ve věku 39 let zemřel veterán Mevald vyznamenaný za službu v Afghánistánu

Prezident Miloš Zeman a český voják Jaroslav Mevald při slavnostním udílení...

Ve věku 39 let zemřel v pátek náhle český veterán Jaroslav Mevald zraněný v roce 2014 v Afghánistánu. Za hrdinství,...



U požáru motorestu na dálnici D10 zasahovali hasiči i v noci

Motorest Čtyři kameny u dálnice D10 nedaleko Hlavence u Prahy na snímku z 19....

Středočeští hasiči v noci na neděli pokračovali v hašení požáru motorestu Čtyři kameny na mladoboleslavské dálnici...

Dopravní podnik testuje gumové bodáky, mají zastavit přebíhače kolejí

Na tramvajové zastávce v Braníku dopravní podnik testuje zábrany v kolejišti...

Pražský dopravní podnik zkouší na jedné z tramvajových zastávek v Braníku gumové zábrany ve tvaru malých bodáků. Mají...

ODS, TOP 09, KDU-ČSL a STAN půjdou společně. Vést Sněmovnu Fiala nechce

ODS. TOP 09, KDU-ČSL a hnutí STAN se dohodly na společném postupu při formování...

Čtyři strany ve Sněmovně - ODS, TOP 09, KDU-ČSL a STAN - se domluvily na společném postupu při formování Sněmovny a...

Další z rubriky

STUDENTI: Sjednotit svět? Co něco těžšího?

Ilustrační snímek

Z celého světa každý den slýcháváme zprávy o krvavých konfliktech, tyranských vládách a náboženských fanaticích, ale...

STUDENTI: Spor o burku. Znak víry, či útlaku

(ilustrační snímek)

Před dvěma lety bylo ve Francii zakázáno nošení burek. Tehdejší prezident toto rozhodnutí odůvodnil tím, že tento kus...

STUDENTI: Lidé nikdy nebudou dobro a zlo vnímat stejně

Ilustrační snímek

Globální morálka? Že všichni lidé mají stejně nastavené hodnoty? Že všichni musíme vnímat dobro a zlo stejně? Na světě...



Najdete na iDNES.cz