V novém vestibulu lidé najdou služebnu policie, veřejné záchody a bankomat. V nejbližší době by se tam měly objevit také obchody. Za vybudování tohoto prostoru, ze kterého vedou do stanice eskalátory o délce 40 metrů, dopravní podnik zaplatil zhruba 140 miliónů korun.
Trasa IV B metra na Černý Most se staví od roku 1989. Některé stanice, Vysočanská, Rajská Zahrada a Černý Most, byly na 6,4 kilometru dlouhé trase otevřeny v listopadu před dvěma lety. Loni v říjnu začala lidem sloužit stanice Hloubětín. Dokončení trasy předpokládají zástupci dopravního podniku v příštím roce, kdy má být otevřena stanice Kolbenova.
Další budování podzemní dráhy vedení Prahy naplánovalo na sever města. Do konce roku 2004 má být hotov první úsek trasy IV C ze stanice Nádraží Holešovice do Ládví, o dva roky později by se měli lidé dostat díky druhému úseku trasy metrem až do Letňan. Celkové náklady by měly činit zhruba 14,5 miliardy korun.