V HbbTV skupiny Prima najdou diváci nově informace o právě vysílaném pořadu a možnost přehrát si jej od začátku i jednoduchý vstup na stránku pořadu včetně všech epizod. Budou si moci sestavit svůj vlastní program nebo vyzkoušet funkci „Na co se dívat?“, píše v tiskové zprávě vedoucí korporátní komunikace Gabriela Semová. Televizní archiv v HbbTV je uživatelsky přátelský s jednoduchou grafikou a snadným přístupem k videoobsahu.
„Našim záměrem bylo také sjednotit grafickou i funkční stránku HbbTV a webového prostředí iPrima.cz pod značkou iPrima. Dlouhodobě sledujeme nárůst počtu diváků i přehraných videí v HbbTV - v posledním čtvrtletí roku 2017 vzrostl počet přehraných videí o 73 %,“ říká Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV Prima.
FTV Prima
Změněné je také úvodní menu, které je nyní vertikálně orientované. Stejně jako v předchozí verzi televizního archivu najdou diváci v úvodu vyfiltrované pořady podle tématu (COOL, hobby, vaření, pohádky, dokumenty, krimi a zprávy). Dále je zde televizní program, který nabízí možnost přehrát si odvysílaný pořad. Nechybí možnost sledovat obsah bez reklam za 59 Kč měsíčně. Pokud si jej uživatelé aktivují na webu iPrima.cz, mohou si svou hybridní televizi přidat jako další zařízení, kde při sledování pořadů televize Prima neuvidí reklamy.
FTV Prima
Televize Prima připravila k nové aplikaci i tři verze spotů s ambasadorem “červeného tlačítka“ Karlem Voříškem. Kampaň mohou diváci vidět nebo slyšet od 27. února v médiích skupiny Prima. Podle aktuálních čísel Českých Radiokomunikací evidují za leden 1 764 680 diváků s HbbTV.