Nejlepšími prodejními místy jsou stanice metra a dopravní uzly městské hromadné dopravy. Časopis se věnuje především sociálním tématům - přináší reportáže, rozhovory se známými osobnostmi a množství čtenářských příspěvků a příběhů. Lidé ho kupují především proto, že tak pomáhají lidem, kteří nechtějí jen pasivně využívat sociální pomoc od státu.
"Většinou si časopis kupují mladí studenti, zejména děvčata, a důchodci, ačkoliv nemají peněz nazbyt," řekl prodejce Antonín Zeman, který stává na náměstí Míru. Pro něho je prodej časopisu, kdy z každého prodaného výtisku získává desetikorunu, jediným zdrojem obživy. Náklad časopisu Nový prostor je přibližně sedmnáct tisíc exemplářů týdně. Změnit titul ho přiměla firma Patron, která protestovala s tím, že na takové označení má ochrannou známku. Prodejci však dosud nabízejí časopis vyvoláváním původního názvu Patron.
Šéfredaktorka časopisu Nový prostor (dříve Patron) Jaroslava Fricová představila novou tvář listu. (19. prosince 2000) |