Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media, které titul produkuje, ukončení vydávání Instinktu podle Médiáře nekomentoval.
Instinkt začínal v roce 2002 jako týdeník, ve vydavatelství Mediacop Sebastiana Pawlowského. Postupně změnil zaměření z reportážního na společenské. V roce 2011 ho Pawlowski prodal. Empresa Media titul letos od května převedla na měsíčník.
V červenci Instinkt podle kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR prodal přes 28 tisíc výtisků, jako týdeník v dubnu pak přes 15 tisíc výtisků.
Mediální dům Empresa Media, který spoluvlastní Jaromír Soukup, loni už ukončil vydávání měsíčníků Popcorn a Top dívky a zbavil se i titulů MarketingSalesMedia a Animáček.
Z tištěných časopisů tak Empresa Media vydává týdeníky Týden a Sedmička nebo čtrnáctideník Exkluziv a měsíčník Interview.