„Letošní ‚módní bible‘ na jaro a léto 2018 se zaostřuje na Francii, zahrnuje samozřejmě i tradiční mapování nových trendů a desítek tipů a rad, jak stylově kombinovat oblečení do práce či pro volný čas,“ říká šéfredaktor časopisu Tomáš Otta. V tiskové zprávě ho cituje Adéla Mikešová. „Mapujeme Francii nejen z pohledu nadčasového pánského stylu, ale i prostřednictvím různých popkulturních fenoménů, ať už jsou to slavné francouzské komedie a filmy noir, krásné francouzské herečky, oblíbená jídla či ikonická auta.“ A dodává: „Naší snahou je vždy psát o fenoménech prostřednictvím autentických autorských zážitků či názorů, žádná přeložená ’Wikipedie’.“
Tváří obálky dubnové Fashion bible pro muže je herec Petr Vaněk, se kterým rozhovor čísla vedl hudebník Kay Buriánek.
Pánská móda, na kterou se speciál Fashion bible pro muže zaměřuje, je nejvíce rostoucím segmentem oděvního průmyslu. Podle loňské zprávy agentury Euromonitor má dámskou módu co do výše tržeb překonat již v roce 2020.
Dubnové vydání Fashion bible (99 Kč) bude podpořeno také reklamní kampaní v televizi, outdooru, na vlastních nosičích a online.