Cestující na britském vlakovém nádraží Euston Station nevěřili svým očím, když jejich pohled spočinul na zářivé reklamě aerolinek British Airways. Ta nabízí záběr pod hladinou moře a strohý slogan "Unikněte dojíždění a objevte Indický oceán", píše server independent.co.uk. Na něm by nebylo nic výjimečného a pobuřujícího, kdyby nebylo s tímto oceánem spojeno nedávné zřícení boeingu malajských aerolinek (vše o něm najdete zde).
Na přinejmenším nevhodnou reklamu poprvé upozornil na serveru Reddit Brit, který na internet umístil i fotografii nepovedeného poutače. "Pro ty, kteří si myslí, že se jedná o podvrh. Nejedná!," napsal a dodal, že se jedná o video poutač umístěný u eskalátorů v Euston Station v Londýně. Jako důkaz následně zveřejnil i další momentku, která na poutači zachycuje několik modrých rybek (na fotografii se můžete podívat zde).
British Airways ad couldn't be more badly-timed http://t.co/nEkk8xKpZY #MH370 pic.twitter.com/QaW5vvWj9A
— Daily Mail U.K. (@DailyMailUK) March 28, 2014
Ústy mluvčího už se za nevhodnou reklamu stačila omluvit i společnost British Airways. "Je nám velice líto, pokud jsme někoho urazili. Reklama už byla stažena. Celá kampaň byla naplánována již před několika měsíci," uvedl mluvčí.
Let MH370 letící 8. března z Kuala Lumpuru změnilo kurz a místo do Pekingu zamířilo na jih. Posléze přestal komunikovat. Na palubě bylo 239 lidí a malajsijské úřady už vyloučily, že někdo z nich přežil. O příčině havárie se spekuluje. Nejčastěji se uvažuje o únosu či sabotáži, ale vyloučeny nejsou ani technické problémy.
Nově úřady pátrají po troskách letounu na území o rozloze 319 000 kilometrů čtverečních, které nachází se zhruba 1 850 kilometrů západně od australského přístavu Perth (více o pátrání se dočtete zde).
Pátrání po zmizelém letounu pokračuje: