Diskuze

Strany řeší problém: billboardy jsou přebrané, není kde inzerovat

Politické strany nepočítaly s předčasnými volbami a nezarezervovaly si proto včas billboardy pro své kampaně. Většinu si tak již před časem rozebraly komerční firmy. Zbyly jen reklamní plochy na neatraktivních místech u okresních silnic. Politici proto řeší, čím slabou billboardovou kampaň doženou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LO

Ja to stale nechapu. On se opravdu nekdo rozhoduje dle billboardů?!!

8 1
možnosti
JK

J68o27s50e40f 65K47r21ů64p46a

14. 9. 2013 10:42

Všichni si myslíme, že ne.

Ale když jdete kupovat prací prášek, automaticky sáhnete po tom, který znáte z reklamy. Nenakupujete tak, že budete brát jeden výrobek po druhém, zkoumat a porovnávat složení, dávkování... Prací prášek bez reklamy prostě nikdo nekoupí.

S polit. stranami je to podobné. Kdo čte volební programy? Volíme toho, koho známe. Podvědomě vnímáme, že strana která má na to, aby byla vidět a slyšet na každém kroku, bude mít také na to, aby svůj program prosadila. 

Volební propaganda je bohužel prostě "nutné zlo"

3 1
možnosti
LO

Ten, kdo se rozhoduje dle billboardů by neměl mít volební právo.

8 1
možnosti
MT

KOnečně rozumný nápad. Volební právo by měl mít jen ten, kdo poctivě projde program všech stran, tyto programy si porovná a nad jejich dopadem se řádné zamyslí. Výhodu by to mělo i v tom, že volby by nestály stovky milionů, ale jen několik (desítek) tisíc, protože všichni oprávnění voliči by se vešli do jedné středně velké sokolovny a nebylo by tak potřeba složitého aparátu ČSU a tisku volebních lístků...

2 0
možnosti
JK

J61o24s79e22f 50K43r34ů46p73a

14. 9. 2013 17:05

Neméně rozumné a jistě reálnější by bylo zakázat zadávání a zveřejňování tzv průzkumů veřejného mínění, protože v kombinací s 5% hranicí potřebnou pro vstup do sněmovny se nerozhodujeme až tak svobodně, ale ať chceme nebo ne, jsme silně těmato dvěma skutečnostmi ovlivněni.

1 0
možnosti