Skupina Barrandov, která zastřešuje čtyři televizní programy, v podílu na sledovanosti podle Asociace televizních organizací (ATO) na nejbližší Primu ztrácí 15 procent a na Českou televizi 23 procent v divácké skupině 15+.
Barrandov se během prvních tří let od získání licence dostal na sledovanost okolo pěti procent. Na začátku roku 2013 televizi koupil od společností Moravia Steel podnikatele Tomáše Chrenka podnikatel Jaromír Soukup, který vlastní mediální agenturu Médea nebo vydavatelství Empresa Media vydávající časopisy Týden či Instinkt.
Soukup se postupně stal hlavním moderátorem televize a v současnosti uvádí jedenáct pořadů.
Loni v létě hlavní stanice skupiny TV Barrandov ukončila vysílání každodenní zpravodajské relace a na konci října je nahradila Soukupovým pořadem Moje zprávy.
Podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) tím televize porušuje podmínky licence, protože Moje zprávy nejsou zpravodajský formát. Vydavatelství zároveň loni zredukovalo počet zaměstnanců o pětinu, tedy o zhruba 30 lidí.
Skupina Barrandov Televizní Studio v současnosti vysílá na kanálech TV Barrandov, Kino Barrandov, Plus Barrandov a News Barrandov, který vznikl přejmenováním Barrandov Family.