Stuchlík, s jehož jménem přišel sám Babiš, již dříve uvedl, že Praha potřebuje do svého čela zkušeného manažera. Jeho firma Fincentrum, kde je generální ředitel a předseda představenstva, loni zvýšila tržby v Česku meziročně o desetinu na 1,21 miliardy korun.
Kromě finančnictví má Stuchlík blízko i k mediálnímu světu. V letech 2002 až 2006 byl ve vydavatelství MAFRA obchodním a marketingovým ředitelem iDNES.cz.
Jak napsaly Lidové noviny, počátkem roku 2014 koupil se svým registrovaným partnerem Davidem Šimoníkem, který působí jako tiskový mluvčí společnosti Kapsch, rádia Expres a Classic FM. Vlastnili je až do letošního června, kdy od nich většinový podíl koupil Seznam.cz. Stuchlík pochází ze Zlína, do Prahy přišel za studiem. Kromě VŠE studoval i marketing v Nizozemsku.
Stuchlík se o post primátora utká například s kandidátem ODS Bohuslavem Svobodou, lídrem TOP 09 Jiřím Pospíšilem a kandidátem Pirátů Zdeňkem Hřibem.
Nacher na kandidátce zůstane, jen se posunul dolů
Poslanec Nacher na kandidátce zůstane. „My jsme shodli na tom, že návrh první trojky je Petr Stuchlík, Patrich Nacher, Ivan Pilný. Byla navržena kandidátka. Podle stanov to bylo posláno členům výboru a ti mají 72 hodin na to, aby per rollam, tedy po mailu, takovou kandidátku schválili,“ řekl iDNES.cz Nacher.
Na to, že se ANO chystá v čele kandidátky vyměnit poslance Nachera, který se zviditelnil bojem proti bankovním poplatkům, upozornily před týdnem jako první Lidové noviny, a poté, co ve středu Babišova vláda získala důvěru, dal sám Nacher najevo, že je se změnou víceméně smířený.
„Věřím, že to bude ku prospěchu věci. Vedení hnutí má na toto rozhodnutí právo,“ komentoval plánovaný krok hnutí před pár dny pro iDNES.cz Nacher.