„Náš nový produkt pomůže vyhledat správné publikum, napsat a odeslat tiskovou zprávu a následně analyzovat její úspěšnost a výsledky. Naše databáze bezesporu nahradí tisíce hodin únavné práce lidí, kteří donekonečna aktualizují excelové tabulky s kontakty a opravují nedoručitelné e-maily,“ vysvětlil Michal Hroneš ze společnosti Newton Media.
Aplikace podle tiskové zprávy obsahuje všechna celostátní i regionální média, pro výběr relevantních kontaktů lze využít řadu filtrů – podle zdroje, lokace, tematického zaměření či pozice autora.
Nová aplikace NewtonOne upozorní na neobvyklé zmínky a ze zpráv vytvoří příběh |
Databáze byla vytvořena ve spolupráci se společností MediaHQ, která má 15 let zkušeností s procesem validace mediálních kontaktů na různých trzích a poskytuje služby předním mezinárodním brandům.
„Jsme rádi, že ve spolupráci s renomovanou společností Newton Media můžeme nabídnout nejobsáhlejší validovanou databázi kontaktů českých médií. Validace kontaktů probíhá denně, abychom zajistili maximální doručitelnost klientova sdělení,“ popsal Jack Murray, ředitel a zakladatel společnosti MediaHQ.
Doplnil, že databáze nyní obsahuje více než tři tisíce validovaných kontaktů a tento počet bude dále narůstat.