Jednou z výhod televize je, že nejenže oslovuje spoustu lidí, dělá to také bleskurychle.
Oproti tomu je podle webu ScreenVoice platforma YouTube příliš fragmentovaná na to, aby dosáhla stejné úrovně dosahu v podobném čase. Na YouTube se totiž kvůli obrovskému objemu obsahu dívá na stejnou věc v jednom okamžiku méně lidí.
Další výhodou televize je, že přináší i více prostoru pro reklamu, protože v případě lineárního televizního vysílání připadá 12 až 15 minut reklam za hodinu, v případě televize na vyžádání (BVOD) nabízí 13 procent z každé hodiny a na YouTube je příležitost vidět reklamu 4,5 procenta.
Asociace komerčních televizí slaví pět let a spustila nový web |
Podle výzkumu diváci rovněž věnují více pozornosti reklamě v televizi.
Zadavatelé reklamy by si měli také dávat pozor na to, aby šlo v závislosti na platformě rozsah videokampaně zvětšit, pokud ji budou chtít posunout na další úroveň. V tomto případě podle webu televize nabízí mnohem větší rozsah, přičemž návratnost zůstává silná po delší dobu než u jakéhokoli jiného videoformátu.
Zakládajícími členy Asociace komerčních televizí (AKTV) jsou televize Nova, Prima a Óčko.