Radiožurnál podle výsledků průzkumu poslouchá 884 tisíc lidí denně, což je o 10 tisíc více než ve druhém pololetí loňského roku.
Impuls si odnesl stříbrný post a prvenství mezi soukromými stanicemi se 716 tisíci posluchači denně, další v pořadí Evropa 2 pak zaznamenala denní poslechovost 688 tisíc, Rádio Blaník evidoval 619 tisíc a Frekvenci 1 si poslechlo 438 tisíc.
„Český rozhlas svými výsledky poslechovosti opět prokázal, že i v dobách krizových plní kvalitně roli důvěryhodného a spolehlivého informačního média, které si dokáže získat přízeň posluchačů. Mé poděkování patří všem rozhlasákům, kteří se svým úsilím na nejlepším výsledku ČRo v posledních letech podílejí,“ uvedl k výsledkům poslechovosti generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
V kategorii nadregionálních stanic bylo nejposlouchanější Hitrádio, které si polepšilo o 32 tisíc na 473 tisíc posluchačů denně. Následují Kiss se 427 tisíci posluchači a Beat s 284 tisíci posluchači denně. Na čtvrtou pozici kleslo Country Rádio s poslechovostí 279 tisíc.
Mezi mediálními zastupitelstvími měl největší poslechovost Media Club s podílem 41,1 procenta. Druhý je Český rozhlas s 27,6 procenta před Radiohouse s 26,9 procenta.
Průměrná doba poslechu se zvýšila o jednu minutu na 269 minut denně. Rádia poslouchá týdně 82,8 procenta české populace, každý den si rádio zapne 54,2 procenta lidí, což je stejně jako v předchozím období.
Měření poslechovosti Radioprojekt realizují společně agentury Median, STEM/MARK a Nielsen Admosphere.