„Koupí značky Mladý svět se snažíme naplnit naše plány na posílení pozice vydavatelství A 11 na mediálním trhu. Naši bezespornou sílu v lokálním tisku jsme letos doplnili prémiovými magazíny a s Mladým světem se pak v příštím roce chystáme vstoupit i do segmentu společenských časopisů,“ uvedl majitel vydavatelství Aleš Zavoral s tím, že periodicitu, složení redakce a termín prvního vydání oznámí A 11 nejpozději na přelomu roku.
Fenomén Mladý svět a jak jsme v redakci prožívali Sametovou revoluci |
A 11, které vydává především lokální bezplatné noviny Náš region, získalo ochranné známky Mladý svět, MS mladý svět a Už jsi čet’ Mladý svět?. Týdeník prodával v době své největší slávy stovky tisíc výtisků na vydání.
Vydavatelství A 11 za posledních několik měsíců uvedlo na trh řadu nových mutací bezplatných novin Náš region, z pražských a brněnských novin Náš Region udělalo týdeníky s distribucí v pražském metru a na stovkách míst v distribuční síti v Praze a v Brně.
Do volného prodeje pak uvedlo časopisy Premium Guide, manažerský časopis Innovation, lifestylový magazín Innspirace nebo čtvrtletník Matka a dítě. Ještě do konce roku oznámí A 11 podle Zavorala další novinky ve svém portfoliu pro příští rok.