Nový šéf dopravní policie svou koncepci představoval přes hodinu, převažovaly však fráze. "Musíme zajistit rostoucí oprávněné ´požadavky doby´," prohlásil například. Opakovaně také apeloval na řidiče, aby si uvědomili, že musí dodržovat pravidla za volantem.
Konkrétní opatření se zatím dají shrnout do několika vět - policie už nebude pořádat monstrózní kontroly typu Kryštof a šéfové okresních a krajských inspektorátů dostanou víc možností, jak si uspořádat práci.
"V jednotlivých regionech bude víc akcí, které se budou zaměřovat na určité problémy," upřesnil Červíček.
Vyjmenoval také hlavní body své koncepce: "Chceme změnit styl práce, chceme efektivnější řízení dopravní policie, chceme účinně a efektivně spolupracovat se všemi subjekty, které se podílejí na zabezpečení plynulosti a bezpečnosti silničního provozu, chceme otevřeně komunikovat s veřejností a v neposlední řadě se chceme zaměřit na oblast lidských zdrojů," uvedl.
Martin Červíček byl při hledání nástupce odvolaného Zdeňka Bambase jediným kandidátem. Přesto je šéf výběrové komise Jiří Houba přesvědčen, že je to muž na správném místě.
"Představil koncepci, která nás zaujala, a pokud se ji podaří zrealizovat, tak zvedne prestiž dopravní policie," uvedl Houba pro Lidové noviny. - více zde