Nezbývá než se zeptat: Proč tedy kupujete Bridget Jonesovou? Česká televize tím dokazuje, že je v permanentní křeči.
Stávkový duch z přelomu let 2000 a 2001 ne a ne překonat (jeden ze vzbouřenců je ostatně dnes ředitelem). Odbory, producenti, zájmové skupiny, redaktoři ovlivňují nemístně chod tohoto veřejnoprávního média.
Při neustálé tahanici o sledovanost s komerčními televizemi v ČT zapomínají, že nežije jenom z reklamy, ale hlavně z poplatků občanů. Měla by proto skutečně pokrývat zájmy většiny skupin společnosti, mít dobré zpravodajství (což často nemá) a necpat se do "komerčního" krunýře, kde pro ni není místo, a ani to neumí.
Navíc se zdá, že "akce" s rušením pořadů (vypadá to, že nebudou v ČT vysílat už vůbec nic) je nepřípustným tlakem, aby parlament zvedl koncesionářské poplatky. Ty se podle všeho i tak zvednou, jenom to bude později.
Jiří Janeček, ředitel České televize, však přitom postupuje správně, když chce propouštět lidi a šetřit. Jenže způsob, jakým chce vytahat z daňových poplatníků více peněz a co pak hodlá za to nabízet, je dost zoufalý.