logo TV Nova

logo TV Nova | foto: TV Nova

Novu opouští kreativní ředitel Záruba, televize sloučila kreativu a marketing

  • 2
Z Novy koncem října odchází kreativní ředitel Alan Záruba. Na Nově se dále sloučila sekce kreativy a marketingu pod vedení marketingového ředitele Jakuba Strýčka. Na pozici vedoucího grafiky nastupuje Lukáš Fišárek, zakladatel studia Oficina. Dosavadní vedoucí grafiky Radovan Černý povede nové oddělení kampaní, informuje server Médiář.

Nové oddělení má spoluvytvářet s ostatními částmi marketingové sekce komplexní řešení marketingových kampaní pro jednotlivé formáty vysílání Novy a rovněž zodpovídat za dodržování strategie, plánů a harmonogramu jednotlivých částí kampaní. Producentské úkoly Jaroslava Štefka se z kreativy podle Médiáře rozšíří i na marketing.

„Po devíti a půl letech jsem se rozhodl přijmout nové výzvy v propojení designu, sportu a nových technologií – v oblastech, které mě vždy naplňovaly nejvíc, a to na širší, víc globální platformě, kde se zase mohu učit nové věci a uplatňovat své zkušenosti z tvorby v kreativním průmyslu a mediální sféře,“ řekl serveru Záruba.

TV Nova poprvé vysílala z nového studia Televizních novin

„Podařilo se nám realizovat řadu úspěšných projektů a vystavět zkušený kreativní tým plný profesionálů. Nová zpravodajská studia, staniční design, nové sportovní stanice a nepřeberné množství programových kampaní,“ doplnil.

Alan Záruba na Nově řídil například projekty kompletní vizuální proměny Televizních novin a dalších publicistických pořadů, sportovních stanic Nova Sport, rebrandingu staniční grafiky a digitálních platforem. Podle webových stránek Novy má téměř 25 let zkušeností z oblasti grafického designu a vizuální komunikace. Věnuje se rovněž TV grafice, typografii, odborné pedagogické, publikační, kurátorské a nakladatelské činnosti. V oblasti médií působí od roku 2006, nejdříve jako vedoucí designér v České televizi, poté jako Art Director zpravodajství a od roku 2014 jako kreativní ředitel skupiny Nova.


Video