Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Adolf Horsinka, MAFRA

V červenci vzrostl prodej titulů CNC, dařilo se Blesku i ABC

  • 0
Prodej deníků vydavatelství Czech News Center v červenci meziměsíčně vzrostl. První prázdninový měsíc se dařilo i dalším titulům vydavatelství, například čtrnáctideníku ABC nebo měsíčníkům Dieta, Lidé a Země či Sluníčko.

Blesk zvýšil v červenci svůj prodej v porovnání s loňským červencem o procento, Aha! o dvě procenta a Sport o pět procent, tomuto titulu pomohlo mistrovství světa ve fotbale, vyplývá z tiskové zprávy Czech News Center (CNC).

„Ekonomický deník E15 v roce 2018 nadále disponuje vyšším distribuovaným nákladem než v minulém roce. V červenci se vyšplhal na 43 103 kusů, což je ve srovnání s červencem minulého roku o 50 % více,“ uvedlo CNC.

Deník Sport v červenci zároveň zaznamenal dosud nejlepší prodej v roce, když se ho v průměru prodávalo 34 157 kusů na vydání. Páteční vydání se Sport magazínem se potřetí v roce dostalo podle zprávy CNC nad hranici 40 tisíc prodaných výtisků. Ve srovnání s rokem 2017 se letošního Sport magazínu prodává v průměru o dvě procenta více.

Týdeníku Reflex se v červenci prodávalo v průměru lehce pod 60 tisíc. Celý rok 2018 si udržuje lepší prodeje o 0,3 % ve srovnání s minulým rokem. 

U tří čtrnáctideníků zaznamenalo CNC prodeje doposud nejvyšší v celém roce, jedná se o časopis ABC s prodejem 22 184 kusů, Nedělní Aha! křížovky s 31 675 kusy a Nedělní Blesk křížovky s 32 294 kusy.

Červencového vydání měsíčníku Dieta se pak prodalo téměř 19 tisíc kusů, což ve srovnání s červencovým vydáním z minulého roku znamená nárůst o 17 %. „Skvěle je na tom letos i měsíčník Lidé a Země, který v červenci vykázal nejvyšší prodej v roce (19 241 kusů) a zároveň o dvě procenta vyšší prodeje než loni. V kladných číslech je celý rok i měsíčník pro děti Sluníčko a lifestylový měsíčník ForMen,“ uzavřela zpráva.


Video