Osobnost odpovídá
Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 16. června 2022 do 11:00.
OTÁZKA:
Cestovka mi v informacích před odletem píše, že mám být na letišti 2 h před odletem, abych se stihl odbavit. Ale už jsem letos zažil 3 h čekání na odbavení. Vrátí mi cestovka peníze za zájezd nebo přebookuje let, když budu na letišti 2 h před odletem a stejně se nestihnu odbavit? Nebo mi škodu uhradí letiště? BTW nechápu proč je ta procedura odbavení pořád tak zkostnatělá a pomalá.
Dovolenkář
OTÁZKA:
Jaké kompetence má "místopředseda asociace". V čem a s čím může klientům cestovek konkrétně pomoci?
Sartorius
OTÁZKA:
Jak se letos chovají cestovní kanceláře ke klientům? Váží si jich po dvou letech Covidu více, nebo se je naopak snaží "odrbat" dvojnásob? Jak to dopadlo s vouchery - vrátily cestovky všem klientům peníze nebo poskytli jiný zájezd? Kterým KONKRÉTNÍM cestovkám se máme vyhnout? Nebuďte slušnej, řekněte jména. :-)
Emil Holub
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.