Diskuze
A kdo to zaplatí? Sílí obavy, že zelená politika Bruselu přinese sociální nepokoje
Děkujeme za pochopení.
V19á32c23l68a31v 55V67l72č60e43k
eurobolševici jsou tak hloupí nebo prolhaní!? Ty omezení jsou na nic jen budeme závislejší na ostatních zemích. Tahají s migranty a podporují přemnožení lidstva, což je největší ekologický problém!
K51a57r29e61l 88W12á79g91n45e88r
Výzkumné týmy nově identifikovaly čtyři různá období, kdy se mayská populace měnila v reakci na zvlášť suchá nebo zvláště vlhká období, která navíc dosud nebyla zdokumentována. Jde o letopočty 1350–950 př. n.l., 400–210 př.n.l. a 90–280 našeho letopočtu a 730–900 našeho letopočtu. "Je důležité, aby společnost obecně věděla, že před námi byly civilizace, které byly ovlivněny změnami klimatu a musely se tomu přizpůsobovat,“ říká biogeochemik Peter Douglas z McGill University. "Propojením důkazů o klimatu a změně populace můžeme vidět jasnou souvislost mezi srážkami a schopností těchto starověkých měst udržet svou populaci.“ Mayové, kteří žili v jižních nížinách, byli prvními, kteří se dostali do problémů v důsledku změny klimatu.
Každý žák základní školy dnes ví, že Mayové nejezdili žádnými auty, která by stála za emisemi škodlivého CO2....
D28a23n39i22e94l29a 42N88a11g77y
Zaujímavé, že sú tak enormne fixovaný na tie autá, hoci prechod na elektromobilitu nič nezmení, pokiaľ elektrina nebude vyrábaná zo slnka alebo obnoviteľných zdrojov. A iné problémy si vôbec nevšímajú.
Napríklad nadvýroba šmejdov, ktoré sa čoskoro pokazia a je potrebné kúpiť ďalší šmejd. Ich výroba je ekologicky náročná, prevoz z Číny a potom, čo s tým odpadom? Ekologicky ho vysypú na Slovensko. Prečo napríklad nepredĺžia záručnú lehotu elektroniky na 5 rokov? To by ich predsa nič nestálo.
Najviac CO2 sa vyrobí pri intenzívnej poľnohospodárskej výrobe. Prečo ju dotačne podporujú? Nech sa podporuje len ekologické pestovanie, alebo naopak, nech výrobcovia platia za devastáciu životného prostredia. Ak by jedlo zdraželo, tak by sa aspoň prestali ľudia prepchávať, menej by sa jedlom plytvalo. Samé výhody.
Ale najhorší problém je rast populácie. Nič tak nezvyšuje množstvo konzumu, ako počet konzumentov. Treba úplne zmeniť dotačnú politiku na deti, obmedziť to na povedzme tri deti, to je max, ktoré ešte rozumný človek v dnešnej dobe má. A podpora tretieho sveta, čo sa týka antikoncepcie, nech si pápež hovorí , čo chce. Ľudí je na svet viac, ako je zdravé.
J80a58n 16P87o78k58o37r82n98ý
protože řidiči jsou vždy snadno postižitelná skupina. Všimněte si jak se chovají i regionální a obecní politici k řidičům. Jako na lovu kachen.
B83o91l36e26s80l81a42v 78R39o66u78b33í64k
Logika EU. Vnitřní energie primární suroviny (uhlí, plyn, bioplyn...) se přemění v elektrárně spalováním na mechanickou energii turbíny. Turbína pohání generátor, který vytvoří elektrickou energii. Elektrická energie se přenosovou soustavou musí dostat k zákazníkovi (přenos není bezztrátový). Zákazník touto energií musí nabít akumulátor elektroauta (toto taky není bezztrátový - a navíc čím bude baterie starší tím bude účinnost nabíjení horší a horší). A tuto uloženou elektrickou energii opět přeměnit na mechanickou energii elektromotoru v autě.
A teď se ptám. Nebylo by ekologičtější ten plyn pálit rovnou v autě?
S92t10a72n12i22s77l70a82v 61K91l51i41m82e40k
Dokud nebude platný světový konzensus ohledně emisí CO2 a všichni budou dodržovat opatření stejně, tak bych s tím nespěchal.
B95o90l96e57s40l61a49v 13R32o32u53b26í44k
Spíš by se měla položit ta nejfundamentálnější otázka. Je vůbec CO2 tak špatnej?
J61a19n 82M65i37k19u96l70e24n65k42a
Nějaký Green dal vůbec neřešte. K tomu nedojde. Evropa se stane muslimskou a jako každá muslimská komunita přestane ekologii řešit. Budou jiné problémy.
R28o88b90e47r56t 36M14o36t71k62a
Jestli bude muslimskou tak většině to pak bude jedno. Já jako křesťan mohu konvertovat ale co chudáci ateisté
P57a85v97e44l 69T20e62s19a54ř47í39k
A to je v Německu "pravicová vláda" CDU, co až se k tomu dostanou zelení němečtí extremisté, kteří se derou nahoru, to se potom budou do EU vozit migranti z Libye letecky, jak to navrhovali v EU parlamentu, kde pro to hlasovali i naši Piráti a rezoluce neprošla jen díky 2 hlasům, a kromě uhlí odstavíme i jádro a potom přijde nová doba kamenná.
M46i86r94o89s81l35a63v 38T50r70e12s55t94i27k
Tak ono když lidem kompletně násilně překopáte životní styl, auto si nekoupí každý a když ano, autem si dojedete leda tak nakoupit. Což by vysvětlovalo snahu o tzv. sdílený automobilismus což je levičácká hovadina. Není se čemu divit, že se tohle lidem přestává líbit.
Celé to zelené šílenství není o tom, že by elektroautomobilismus byl nějak radiálně šetrnější k životnímu prostředí. V řádu desítek procent. Tady se "odborníci" dohadují, co všechno započítat do uhlíkové stopy aby to vůbec nějak šetrněji vycházelo. Navíc když se započítají všechny externality, dojde se "nečekanému" závěru, že elektromobilismus zatíží životní prostředí více než spalovací motory. Nehledě na to, že si takto Evropa buduje další a další závislost na Číně a jiných zemí, kde se budou těžit "exotické" materiály pro výrobu baterií, čipů,...
Už nyní, když si chcete koupit auto, nestačíte se divit. Systém start & stop, který vám při intenzivním používání v městském provozu zlikviduje startér a autobaterii během dvou let (reálná zkušenost u služebního auta). Bezpečnost v autech je také na pováženou - systémy, které automaticky zabrzdí při hrozícím nebezpečí jsou jistě fajn, do té chvíle, než se rozbijí a zabrzdí naprosto nečekaně (reálné zkušenosti). Jeden rok si můžete pořídit rodinné auto v dieselu s automatickou převodovkou, druhý rok již ne - důvod - CO2. Stejně tak plechový kryt pod motor. Jeden rok lze, po vydání EURO 6.3 už nelze. Opět problém s homologací vs. CO2. Motory využívající AdBlue a životnost čerpadel/vstřiků okolo 60.000 km. A další a další věci proti přírodě i zdravému rozumu. Nevyrábí se jednoduchá spolehlivá auta, vyrábí se auto napěchovaná bezpečnostními a rádobyekologickými technologiemi s životností 10-12 let když máte štěstí.
Je větší uhlíková stopa auta, které má menší spotřebu a jezdí 30 let nebo bude větší uhlíková stopa auta, které má větší spotřebu, laboratorně produkuje méně CO2 ale jezdí 10 let a pak jde do kovošrotu? Myslím, že odpověď je zřejmá.
J26a54n 80M13i32k84u31l67e97n44k60a
Máte pravdu. Kdyby šlo primárně o emise, je k dispozici ekologický a spolehlivý pohon - LPG případně CNG. Emise výrazně lepší, infrastruktura (hlavně teda u LPG) vybudovaná, auta to zvládají. Mohly by na to jezdit i náklaďáky - LPG se dá namontovat i do dieselu. Zemní plyn je zřejmě v pohodě, když si Němci staví NordStream2 a podporují tím toho zlého Putina. Proč ten zemní plyn nepálit přímo autech, proč se musí se ztrátami vyrobit elektřina a pak se ztrátami nabít baterka. Je to jen habaďůra na lidi, jak je odrbat o prachy a sebrat jim svobody.
R68a27d13e83k 41T11o25m56š61í67k
Ekoteroristi zase nevidí řešení co mají před očina, nukleární energii
V48l75a72s75t60i43m15i28l 49N60e63s59r29s23t89a
Jaromíre, to neděláš dobře s tou zelenou polotikou...
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
S vládou nemá smysl pokračovat v jednáních, a to ani za účasti prezidenta, řeklo ANO
V atriu Poslanecké sněmovny proběhla tisková konference stínové vlády hnutí ANO. Poslanci mluvili...
Přítelkyni doma přikryl textilem a zapálil. Muž dostal za vraždu sedmnáct let
Na sedmnáct let do vězení poslal Krajský soud v Brně muže za upálení jeho družky v Rajhradě na...
AKTV už sedm let hájí zájmy televizí. Bojuje s piráty a za nové zákony
Asociace komerčních televizí slaví letos na jaře již sedmé výročí od založení. Jejími prioritami...
„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně
O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!