- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemoc vetsinou prenese dospely s velkou nalozi viru. Pohybovala jsem se v pritomnosti pozitivnich deti, nedostala jsem to, v jednom pripade dcera pozitivni, cela rodina negativni, ve druhem pripade otec pozitivni, po 6 dnech ve spolecne domacnosti plus 1 dite pozitivni, matka a druhe dite negativni. Ja vim, jsou to jen 2 pripady, ale ani v jednom dite nebylo prenasecem. V nasi skole jsme meli od zari 3 pozitivni plus 1x ucitel. Praha vychod. A stejne nas zavreli. Ja bych to sledovani pripadu proste nechala na samosprave a zrizovateli. Plosne zavirani je nesmysl.
Jsem na tom podobně. Z osmi lidí mírné příznaky vnuk a snacha, ostatní negativní. A to jsme tři v rizikové skupině (68, 66 a 96 let).
kvuli vlade mafie, budou zrejme vechny deti opakovat rocnik. Pryc s babisem, do teplaku s nim
Andrej chce, aby byly vsechny deti v cestine stejne tak zdatne, jako je on sam.
Lidi, jestli je to pro vas super job, pojdte ucit, treba rustinar nam schazi.
Komouši se inteligence vždy báli. Jen formu zavírání posunuli jinam.
Nepustit aspon celý první stupen a praxe je prasárna.. Ovšem ta idealizace našeho typu výuky je přinejmenším vtipná
Nebylo by lepší tento školni rok odpískat a v září nastoupit znovu do stejných třid??? Samozřejmě za předpokladu že se situace do září znormalizuje.
A kde ty třídy vezmete na základních školách? ty jsou už teď přecpané a uci se i v jídelnách a družinách.
Nemluvě o tom, kde k nim seženete učitele, kterých už teď chybí tisíce.
Není mi z toho dobře. Jak už bylo v článku řečeno, ještě víc se rozevřou nůžky mezi dětmi. Jako by nestačilo, jak moc je rozevřela inkluze.
Ano, v každé třídě je pár dětí, kterým distančka snad i prospěla. Dotáhly mezery v IT, osvojily si nové metody a formy práce, posílily svou samostatnost a schopnost organizovat si čas. Často vše s vydatnou podporou rodičů.
Pak je tady ale hromada těch, kteří s vyplazeným jazykem sotva stíhali prezenčně, a teď nemají šanci zvládat na dálku. Tyto děti mají často smůlu i v tom, že nemají podporu v rodičích, kteří pomoct buď nemohou nebo nechtějí.
Nakonec je tu "střední třída". Těch je nejvíc a jakžtakž to zvládají. O čem se ale nemluví a co se nejvíc týká právě těchto dětí, je dramaticky narůstající závislost na internetu, sociálních sítích a počítačových hrách....
My jsme kdysi měli uhelné i sněhové prázdniny. Byly to vzácné okamžiky, jelikož sníh roztál, což logicky znamená, že se oteplilo a nebyla taková potřeba uhlí. Jenže jsme neměli počítače., všechno jsme si musili odšlapat. Takže to až taková velká pohoda nebyla. Alespoň jsem přečetl spoustu knih. Byly to výjímečné okamžiky. Nejsem si jist, zda to bylo lepší teď nebo tenkrát.
Tato vláda neochránila ty nejzranitelnější. Těmi ale nejsou důchodci, nýbrž studenti budoucnost tohoto národa. Namísto toho, abychom se snažili udržet studenty a žáky ve školách tak školy zavíráme jen proto, abychom ochránily staré lidi, kteří technicky vzato mohou být doma mnohem spíš než žáci, kteří se mají učit a připravovat se na budoudocnoust, aby pak mohli hezky platit daně a tím platit seniorům důchody.
Jenže má to háček. žáci a studenti nemají většinou ještě volební právo.
Máte pravdu, důchodce zemře tak, jako tak. Mladí, ti jsou budoucnost a pokud budou blbí, tak nás nezachrání nic.