Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kde je nejsnazší získat řidičák? Roli hraje i to, kde jezdí tramvaje

Ve Zlíně udělalo loni jízdy v autoškole 85 procent žáků. V Ostravě je naproti tomu úspěšných jen 35 procent žadatelů. Ze statistik, které získala MF DNES, vyplývá, že rozdíly mezi krajskými městy jsou obrovské. Záleží přitom na velikosti, kvalitě kurzů, ale třeba i na komisařích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Někdo zjistil, že v této škole zatím nefunguje inkluze.

0 0
možnosti
RP

Nebo spíš to je o tom, že penízky za zkoušky jsou magistrátu? Víc vyhozených, víc opakování, větší zisk? :D

0 0
možnosti
ŘV

Takže to teď bude deset let řešit asociace, budou k tomu komise a granty, bude veřejná zakázka na srovnávací software... a pak v roce 2027, když budou chtít slavně spustit nový zkušební systém, tak zjistí, že pro těch 500 lidí ročně bohatě stačí komisaři v Praze a v Ostravě.

Víc lidí si řidičák dělat nebude, protože k novým automobilům řízeným počítači nebude potřeba.

Už dnes zájem dlouhodobě klesá. Mladých je málo a radši si kazí zrak u počítače.

Proto taky velké autoškoly nenápadně chtějí přivodit zánik těch malých.

0 0
možnosti
MK

Zkouška v autoškole je u nás naprosto v rukou komisaře - jak se zrovna vyspal.

V USA se mi líbilo, že komisaři mají formulář s bodováním a mají přesně daný velký chyby, za který automaticky vyhoděj. Pak mají malý chyby, za který člověk dostane přesně danej počet bodů, takže člověk dostal řidičák jen tehdy, když nepřekročil určitej počet bodů.

Je mi jasný, že i toto bodování je ovlivněný komisařem, ale aspoň se pak nestane, že člověka vyhodí kvůli tomu, že jel 55 na 50.

2 0
možnosti
KK

Ano přesně tak a není to tak jen v USA.

0 0
možnosti
KM

Kvůli tramvaji na křižovatce jsem taky napoprvé vyletěl. A to jsem byl vyježděnej, možná právě až moc. Otec mě postupně od 12 nechával řídit.

Na křižovatku se blížila tramvaj, věděl jsem, že to stihnu, ale rozhodl jsem se počkat, aby mi instruktor neřekl, že moc riskuji. No a na konci jízdy mi řekl "na křižovatce s tramvají jste příliš váhal, přijďte si to zkusit ještě jednou".

3 0
možnosti
MT

Já zas napoprvé vyletěl za to, že "jsem měl být trochu defenzivnější". Jestli to vyhazování není i trochu o tom, že člověk si musí zaplatit novou zkoušku a radši si zaplatí kondiční jízdy navíc:-)

3 0
možnosti
Foto

Konkrétní trasy, jedna věc je skutečnost a druhá podání v IDNES. Když jsem dělal před rokem Ačko na moto, taky jsme jezdili "konkrétní trasy", protože tam bylo všechno, co se tak může potkat na silnici v městském provozu a být z toho průser - přechody, jednosměrky, křižovatky s blbým výhledem, obytné zóny. Nevěřili byste, jaký les dopravních značek je v ulicích, dlouholetý řidič auta to vůbec nevnímá, nepotřebujem to k životu. Pak si zajdete do AŠ rozšířit papíry a nestačíte se divit :-)

1 0
možnosti
JR

J30i19r94i 92R69u16s81n30o27k

11. 10. 2017 12:41

Jestli v aute nevnimate znacky, tak snad ani nejezdete. Na motorce se sice jezdi uplne jinak nez autem, ale prehled o situaci kolem sebe a dopravnim znaceni je temer totozny. Jediny rozdil je, ze pokud se mate trochu rad, tak se na masine rozhlizite daleko vic.

0 0
možnosti
Foto

E90v56a 32M21a50r74k23o52v29á

11. 10. 2017 10:21

Podle mě záleží hodně na autoškole. Já měla Mega štěstí, možná to ani ne, těžko říct... Ale za měsíc už jsem měla zkoušky, testy jsem zvládla, ale jízdy byly horší. Jela jsem naštěstí jen rovně, ani nechtěli couvat nebo parkovat, vlastně jsme se to ani neučili, nějak moc. Cca 3 Minuty. Komisař mi řekl:"byla to hrůza, vyjela jste do protisměru, nedala přednost a zapomněla na blinkr". No uprosila jsme ho. Každopádně, je to pár měsíců a už mám první kolizi při couvání. Řízení se už zlepšilo, ale jen díky tomu, že semnou furt někdo jezdí. Takže si myslím, že je to hodně o tom jakou autoškol zvolíme, a jestli inspektor je kámoš s učitelem.

0 7
možnosti
PD

P88e97t46r 98D60r68a75p65a76l

11. 10. 2017 10:30

ro byla ironie nebo opravdu realita?

2 0
možnosti
JP

J89a19n 12P63e55r22n80i15k

11. 10. 2017 10:19

Pánové soudnost. Kdyz si vezmete, ze vetsina uzemí nejsou města, tak nějaké náročné zkoušky opravdu nejsou potřeba. Proč by vesnická autoškola měla řešit šaliny, když 99% jejich klientů vozí akorát děcka ze školy, do školy a do kroužků, kde to nejhorší co se může stát, tak je, že v létě potkají kolonu kombajnů. Kde řešení není je předjíždět a honit si triko, ale ty 2km k místnímu Maracaná se nějak vydrží i za tím kombajnem. A podobní lidi se do centra města cpát nebudou a taky necpou. A tito vidláci se zase na borekčy co skončí v místním poli na rovince, co sice umí jezdit v provozu, ale jaksi neví, že je řepná sezona a na silnici je v daném místě blato tak se jen blahosklonně podívají: no jo cajzl. Takže klídek a hlavně POMALU, tím se nic nepokazí.

3 1
možnosti
MT

No třeba já dělal autoškolu ve Zlíně a lituji, že jsem nedělal mezi tramvajemi. Považuji to docela za problém. Myslím si, že alespoň dvojeaž troje jízdy by mezi tramvajemi měl absolvovat každý. I kdyby to bylo "daleko".

0 0
možnosti
Foto

Já si ho naštěstí koupil. Řídil jsem od 12 let. Naučil mne táta.

1 0
možnosti
KK

Jak typicky české..A pak to na českých silnicích vypadá jak vypadá.

1 0
možnosti
MK

M44a43r80e22k 56K56l79u73f92a

11. 10. 2017 9:56

Kdyby se jízdy a zkoušky z jízd dělaly například v Římě, ve Florencii, na kruhovém objezdu Arc de Triomphe, v malých uličkách městeček ve Středomoří, v Západním Berlíně, v Mnichově a v dalších podobných automobilově zahuštěných lokalitách, a komisaři kdyby byli opravdu nekompromisní, výrazně by ubylo neumětelů za volanty.

0 0
možnosti
Foto

No jasný, a pilotní průkazy třeba rovnou v Red Bull Air Race. Proč na to jít postupně, když můžem skočit rovnýma nohama do toho nejhoršího.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

TOP 09 padají preference, Langšádlová si vytáhla Černého Petra, říká politolog

25. dubna 2024  12:16

Ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě. Rozhodla se podat demisi....

Vrah tělo ubodaného muže hodil do žumpy, tam tlelo dva měsíce. Dostal 20 let

25. dubna 2024

Krajský soud v Ostravě poslal na dvacet let do vězení 62letého Karla Machalu za to, že předloni v...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno 

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...