Záznamy letu neukázaly, že by letoun postihl výpadek proudu či motorů nebo jiný závažný technický problém, řekl Alain Bouillard z francouzského úřadu pro vyšetřování leteckých nehod BEA. Podle něj však stále nelze vyloučit, že stroj měl nějaké méně závažné technické problémy.
Už dříve vyšetřovatelé zjistili, že osudovému letounu v důsledku zamrznutí špatně fungovaly sondy typu Pitot Thales, které jsou umístěné na trupu a měří rychlost stroje. Podle odborníků to však není něco, co by mohlo samo způsobit nehodu. Objevila se i teorie o špatné reakci pilotů na nějaký dílčí problém.
Vyšetřovatelům se podařilo získat k identifikaci DNA ze dvou těl obětí, která byla jako zatím jediná nedávno vytažena z oceánu. Pokud by identifikace těl po jejich velmi dlouhém pobytu v oceánu nebyla možná, chtěla se Francie postavit proti vyzdvižení dalších těl.
Francouzská policie podle agentury AP prohlásila, že experti soudního lékařství poplují na lodi k místu, kde se teprve nedávno našly trosky letounu s těly obětí, a budou je "v co největší důstojnosti" vyzdvihovat z hloubi Atlantiku.
Airbus se zřítil do Atlantiku předloni 1. června během letu z Ria de Janeiro do Paříže. Černé skříňky z něho byly vyzvednuty během nového pátrání začátkem tohoto měsíce z hloubky 3900 metrů. Rozbor jejich údajů, který má pomoci odhalit příčinu neštěstí, potrvá podle BEA týdny a jeho konečné výsledky budou zveřejněny v létě.