Hlavní nádraží v Brně by se mělo přesunout z dosavadní polohy zhruba o 800 metrů jižněji k autobusovému nádraží Zvonařka.
Nyní by se mělo konat výběrové řízení na zpracovatele studie. Podle Zbytka také přislíbila italská vláda grant, v jehož rámci by se měla zpracovat dopravní problematika celého regionu. Tyto dva materiálu musejí být podle něj sladěny, aby v
budoucnu nevznikly problémy s napojením dopravních cest a mohl se
také využívat systém integrované dopravy.
Zbytek předpokládá vypracování studií do konce letošního roku. Brno preferuje variantu přesunu hlavního nádraží. Všechny dotčené subjekty, mimo Brna ještě České dráhy a stát, by se však měly řídit výsledky studií proveditelnosti. Již nyní je zřejmé, že případný přesun nádraží si vyžádá náklady převyšující 12 miliard korun.
Samotné město nepočítá s větším zapojením do financování této investice. Zbytek předpokládá, že by se Brno mělo podílet především na nákladech na přípravu investice, jako jsou studie, projektová příprava a podobně. Do investice by se pak měl zapojit i soukromý kapitál.