Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Mladíci chtějí podnikat se značkou Džambulka, může být i na alkoholu

  12:28aktualizováno  12:28
Džambulka už nebude jenom přezdívka skandály opředené zpěvačky Ivety Bartošové. Plzeňští podnikatelé se chystají pod tímto jménem prodávat oblečení, limonády a alkoholické nápoje. Značku k registraci přihlásili minulý týden.
Značka Džambulka by prodávala oděvy, obuv i nápoje. Ilustrační foto

Značka Džambulka by prodávala oděvy, obuv i nápoje. Ilustrační foto | foto: Archiv firmy

Ke značce se přihlásil šestatřicetiletý Pavel Staněk a Michael Zummer, který den po podání žádosti slavil třiadvacáté narozeniny. Redakce oba plzeňské podnikatele kontaktovala, vyjádřit se ke svým plánům však zatím odmítli.

Z žádosti o registraci značky nicméně vyplývá, že jméno Džambulka by se mohlo v budoucnu objevit na alkoholických i nealkoholických nápojích, oblečení a obuvi.

Nesouhlasné emoce ovšem značka vyvolává v partnerovi zpěvačky Josefu Rychtářovi. "To jméno jsem vymyslel já, Ivetě tak soukromě říkám a nikdy ji to neuráželo. Zvažuji právní kroky a muže se chystám žalovat," sdělil iDNES.cz.

Džambulka Bartošová

Přezdívkou "Džambulka" se pyšní zpěvačka Iveta Bartošová. Říká jí tak její přítel Josef Rychtář, který přezdívku prý vymyslel. S cíli plzeňských podnikatelů nesouhlasí a chce podat návrh k soudu.

Je však otázkou, zda se značka Džambulka na trhu prosadí. Prozatím ještě není ani registrovaná. I kdyby se jí to podařilo, čeká ji ještě dlouhá cesta; podnikatelé si musí vytvořit dobrou komunikační strategii a značku na trhu udržovat.

Džambulky místo Levisek si někdo sotva koupí

"Značka si musí vytvořit svojí pozici a oslovovat cílovou skupinu, která by se s ní měla identifikovat," vysvětlil Pavel Brabec, prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. "To vše může trvat roky a není to zadarmo," dodal.

Případný úspěch značky Brabec zatím vidí skepticky. "Nedovedu si představit mladou slečnu, která si koupí místo džínů Levi ́s Džambulky a její přítel se okrášlí místo keckami RockStar krásnými Džambulkami - Air a zamilovaně spolu budou sedět v parku na lavičce a ucucávat z plechovky jedním brčkem Džambulka - Energy Drink," komentoval pro iDNES.cz Brabec. Vysvětlil, že značka zatím není známá a její hodnotu tvoří spíše jen emoční náboj, který vyvolává.

Michal Zummer v Plzni zatím podniká se společností Gappa Company a Star Gastro. Žádost o registraci značky si se Staňkem podali minulý týden v zastoupení právnické firmy Langrova s.r.o. Ta na dotaz redakce uvedla, že není oprávněna odhalovat žádné informace.

Telefonát s omámenou Bartošovou. Rychtář ji oslovuje "Džambulko"


Autor:






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.