Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Železný zatáhl ČT do show premiéra Paroubka

  14:20aktualizováno  20:42
Vladimír Železný v on-line rozhovoru pro iDNES nařkl Českou televizi, že před volbami financuje šňůru pořadů Jiřího Krampola Premiéra s premiérem. S ní kočuje po republice volební lídr ČSSD Jiří Paroubek. Česká televize to popřela. Železný večer přiznal, že si spletl názvy dvou kanálů.

Podle Železného měla platit vystoupení Krampola s Paroubkem ČT. | foto: Lumír SchulzMF DNES

ON-LINE ROZHOVOR NAJDETE ZDE

Čtenář iDNES se Vladimíra Železného zeptal, co si myslí o výroku Jiřího Krampola, který svůj pořad s premiérem Paroubkem nebere a nechápe jako součást politické kampaně. - více zde

"Jsme rádi, že to pan Krampol řekl. V tomto pořadu totiž vystupuje i náš středočeský lídr NEZ/DEM, doc. Uzel. Jen doufám, že v okamžiku, kdy se lídrem stal, nebude z pořadu záhadně odejit. A mimochodem, zkuste se poptat, kdo tento "zábavný" pořad financuje. Jsme asi jediná země na světě, kde před volbami ministerský předseda vystupuje ve šňůře pořadů financovaných veřejnou institucí, Českou televizí. Zajímavé, že," odpověděl Železný.

Česká televize uvedla, že tento Železného výrok není pravdivý. "My tento pořad ani nevysíláme a ani to není náš produkt. Pan Krampol je tváří televize Prima. To si asi asi pan Železný popletl. My pořad Premiéra s premiérem nefinancujeme a nemáme s ním vůbec nic společného," uvedl mluvčí České televize Martin Krafl.

Tvrzení České televize potvrdil i Jiří Krampol. "To nikdo neplatí, tam se normálně vybírá vstupné. Na pořadu se podílí televize 24cz a První pražská produkční," řekl iDNES Krampol.

Proti výroku se ohradila i mluvčí vlády. "Tvrzení Vladimíra Železného, že série pořadů Premiéra s premiérem je financována Českou televizí, je zcela nepravdivé. Majitelem práv k pořadům je společnost Region Media. Doufáme, že si pan Železný pouze spletl televizní kanály," uvedla Lucie Orgoníková.

Omluva Vladimíra Železného

Omluva dorazila do redakce iDNES e-mailem v 19:09. Uvádíme její plné znění:

V dnešním internetovém on-line rozhovoru pro iDNES jsem bohužel uvedl nepravdivou informaci. Byl jsem informován, že putovní pořad po českých městech Jiřího Krampola, ve kterém pravidelně vystupuje ministerský předseda, spolufinancuje kanál 24. Měl jsem za to, že se jedná o kanál České televize. Jedná se však o kanál televize 24cz, který není součástí České televize a Českou televizi jsem tedy označil mylně za financující subjekt. Upřímně se České televizi omlouvám, došlo opravdu k nedopatření, které vyplývá z téměř shodného názvu televizních kanálů.
Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prezidentská standarta (ilustrační snímek)
Šéf Senátu Štěch ve středu vyhlásí termín prezidentských voleb

Předseda Senátu Milan Štěch ve středu v 9 hodin vyhlásí termín následujících prezidentských voleb. Ty se musejí uskutečnit počátkem příštího roku. Nejzazší...  celý článek

Myslivci budou divočáky v zamořené zóně u Zlína chytat do speciálních klecí.
VIDEO: Myslivci začínají chytat divočáky v zamořeném Zlínsku do klecí

Osm odchytových klecí by mělo v nejbližších dnech začít fungovat v části Zlínska, kde se šíří nákaza africkým morem prasat. Myslivci budou dění u důmyslných...  celý článek

Ostrý provoz na dálnici D11 u Hradce Králové (21.8.2017).
Na novém úseku dálnice u Hradce začal ostrý provoz, D11 teď měří 90 km

Silničáři otevřeli před patnáctou hodinou nový tříkilometrový úsek dálnice D11 u Hradce Králové. Stalo se tak 39 let poté, co celé dílo začalo růst od Prahy....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.