Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Zelenka: Pevně věřím, že jsem neskončil

  13:24aktualizováno  13:24
Hostem on-line rozhovoru byl bývalý moderátor a redaktor České televize Antonín Zelenka, který se vepsal do povědomí diváků hlavně účastí v antirevolučních zprávách Jany Bobošíkové. "Nemyslíte, že jste jako novinář skončil?" ptal se jeden ze čtenářů. "Pevně věřím, že ne," odpověděl Zelenka. Všechny odpovědi Antonína Zelenky najdete ZDE. Podívejte se na fotografie.

Antonín Zelenka se pokoušel uchytit v České televizi dvakrát. Nikdy to ale nevyšlo. Nejprve ho Jiří Hodač coby šéf zpravodajství prosadil do křesla moderátora pořadu V pravé poledne. Když se Hodač stal ředitelem celé televize, nastoupil Zelenka jako redaktor zpravodajství Jany Bobošíkové. V obou případech mu však po chvilce pracovní místo zrušili.

Co dělá po odchodu z České televize? Jak na vypjaté chvíle krize v ČT vzpomíná a co si o nich s odstupem času myslí? Na podobné otázky více než hodinu odpovídal ZDE.

Vedle hlavní postavy televizní revoluce, Jany Bobošíkové, se Zelenka začal objevovat v zápětí poté, co ji Hodač jmenoval šéfkou zpravodajství. V prvních dnech točil reportáže o situaci v ČT. Byl členem ODS, z níž vystoupil až loni v červnu. Tedy ve chvíli, kdy na pár týdnů začal pro Českou televizi moderovat pořad V pravé poledne.

Nahradil tam Romana Proroka, který býval politiky často kritizován za svou údajnou předpojatost. Proroka odstranil Jiří Hodač. Noviny tenkrát spekulovaly, že Hodač podlehl tlaku politiků. Diskusní pořad však televize po několika vysíláních s novým moderátorem zrušila.

Antonín Zelenka byl dlouholetým moderátorem Českého rozhlasu.

Antonín Zelenka se pokoušel uchytit v České televizi dvakrát. Nikdy to ale nevyšlo. Nejprve ho Jiří Hodač coby šéf zpravodajství prosadil do křesla moderátora pořadu V pravé poledne. Když se Hodač stal ředitelem celé televize, nastoupil Zelenka jako redaktor antirevolučního zpravodajství (17. května 2001).

Antonín Zelenka se pokoušel uchytit v České televizi dvakrát. Nikdy to ale nevyšlo. Nejprve ho Jiří Hodač coby šéf zpravodajství prosadil do křesla moderátora pořadu V pravé poledne. Když se Hodač stal ředitelem celé televize, nastoupil Zelenka jako redaktor antirevolučního zpravodajství (17. května 2001).

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Premiér Bohuslav Sobotka přichází na středeční schůzi vlády ve Strakově...
Minimální mzda vzroste na 12 200 korun, rozhodla Sobotkova vláda

Minimální mzda se od ledna 2018 zvýší z 11 tisíc na 12 200 korun. Rozhodla o tom vláda, informoval na Twitteru premiér Bohuslav Sobotka. Od nástupu do funkce...  celý článek

Velkokapacitní vepřín na místě bývalého romského koncentračního táboru v Letech...
Vláda koupí a nechá zbourat vepřín v místě, kde za války trpěli Romové

Vepřín v Letech u Písku zmizí. Vláda se jednomyslně rozhodla koupit ho a zbourat. „Není důstojné, aby na místě, kde zemřelo několik set obyvatel, z toho dvě...  celý článek

Velkokapacitní vepřín na místě bývalého romského koncentračního táboru v Letech...
Prodej vepřína může zhatit malý akcionář, viní firmu z účelových machinací

Vláda v pondělí schválila odkup vepřína v Letech, kde stál za války tábor pro Romy. Do měsíce chtějí politici podepsat s majiteli smlouvu. Jeden z akcionářů...  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.