Nehoda se stala v pondělí kolem poledne. Tahač přepravující bagr zavadil o jeden z dálničních mostků.
Podle prvních informací se nákladní vozidlo kvůli velké hmotnosti svého nákladu převrátilo. "Nákladní vozidlo s bagrem zůstalo zaklíněné pod mostem," upřesnil posléze policejní mluvčí.
Veškeré snahy o vyproštění obou vozidel byly dlouho naprosto neúspěšné. Vyprošťovací technika hasičů byla nedostačující.
Vozidla se nepodařilo vytáhnout ani pomocí vojenského vyprošťovacího tanku.
Úsek dálnice byl neprůjezdný, doprava musela být odkloněna přes parkoviště Rohlenka na starou silnici.
Kolony se táhly už od 201. kilometru. Provoz kolaboval i na objížďce starou silnicí.
Brzy ráno vznikla dvoukilometrová kolona i před nehodou dvou osobních aut v opačném směru na Brno.
Všechna práva vyhrazena Kartografii Praha, a. s. Bez písemného souhlasu je jakákoliv reprodukce mapy i její části zakázána.
Přes 24 hodin blokoval dálnici D1 na 208. kilometru směrem do Vyškova tahač s bagrem, který uvízl pod mostem, 11. května 2004 |
Přes 24 hodin blokoval dálnici D1 na 208. kilometru směrem do Vyškova tahač s bagrem, který uvízl pod mostem. Tvořily se mnohakilometrové kolony, 11. května 2004 |
Přes 24 hodin blokoval dálnici D1 na 208. kilometru směrem do Vyškova tahač s bagrem, který uvízl pod mostem, 11. května 2004 |
Tahač přepravující bagr zavadil o jeden z dálničních mostků na dálnici nedaleko Brna. (11. května 2004) |
Bagr naložený na tahači zaklíněný pod dálničním mostem nedaleko Brna. (10. května 2004) |
Náraz do mostu strhl bagr na stranu a zůstal tak zaklíněn mezi mostem a tahačem. (10. května 2004) |
Až s pomocí těžké techniky se podařilo zaklíněný bagr vytáhnout. (11. května 2004) |
Pohled na jeřáb, který po mnoha hodinách konečně zaklíněný bagr vytáhl. (11. května 2004) |