Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Vuitton váhá, kam přesune party z Karlova mostu

  17:44aktualizováno  20:36
Společnost Louis Vuitton se definitivně odmítla dělit s turisty o Karlův most při závěrečné party rallye Classic Boheme Run. A už se chystá smlouva, která dosavadní dohodu zruší. Záměr firmy pronajmout si Karlův most pro soukromou oslavu vyvolal odmítavou reakci veřejnosti.
Praha nechce promarnit šanci udělat si bezplatně reklamu v dokumentárním snímku o závodu veteránů. Ilustrační foto

Praha nechce promarnit šanci udělat si bezplatně reklamu v dokumentárním snímku o závodu veteránů. Ilustrační foto | foto: Petr NovotnýMF DNES

Protože ale Praha nechce promarnit šanci udělat si bezplatně reklamu v dokumentárním snímku o závodu veteránů, přispěchal magistrát, radnice Prahy 1 a Technická správa komunikací s dalším návrhem – nabídl pořadatelům k pronájmu seznam jiných lukrativních lokalit v centru metropole.

"Jedná se o Mánesův most, nábřežní komunikace, Letnou u metronomu a zahrady na Strahově," řekl po jednání se zástupci návrhářské firmy mluvčí Prahy 1 Jan Šlajs. Místa, která se nacházejí mimo centrální Prahu, navrhl magistrát.

"Seznam několika lokalit v Praze jsme opravdu dostali, určitě vám ale neřeknu, zda a pro které místo jsme se rozhodli," odmítla říct jakékoliv bližší informace Natalie Beltman, jež firmu Louis Vuitton zastupuje.

Podle pořadatele ovšem pro večírek přicházejí v úvahu jen taková místa, z nichž by měli hosté dobrý výhled na fotogenické panorama Pražského hradu. "Na cestě do Prahy už je šéfka společnosti z Paříže, která bude mít rozhodující slovo. Důležité je, aby se akce konala u Vltavy," neochotně prozradil organizátor party Petr Fořt.

To znamená, že strahovské zahrady tak zřejmě soupisku rychle opustí. Velkou naději pravděpodobně nemá ani mohutné kyvadlo na Letné, odkud je k řece také poměrně daleko.

Pořadatel Petr Fořt ovšem nechce o šancích jednotlivých míst vůbec hovořit. "Promiňte, nesmím říct nic konkrétního – dokonce ani o seznamu míst. Společnost Louis Vuitton si to jednoznačně nepřeje," odmítá cokoliv prozradit Fořt.

Jistý je tak alespoň termín, do kterého se musí zástupci firmy rozhodnout. "V pátek ve 14 hodin budeme mít jasno," tvrdí mluvčí Prahy 1 Jan Šlajs. Zástupci magistrátu i radnice teď doufají, že po zmatcích, které kolem večírku panují, na konci týdne dospějí obě strany k dohodě.

"Je to mimořádně prestižní akce. Vždyť klip, který tu natočí filmové štáby, bude Prahu propagovat po celém světě. A hlavně – zadarmo," zdůrazňuje například Michael Gregor, zastupitel Hlavního města Prahy i Prahy 1.

Z jízdy veteránů, která se kromě Prahy zastaví také v Budapešti a Vídni, vznikne totiž dokumentární film. Ten bude propagovat metropoli i světoznámého výrobce kabelek po celém světě.

Mezi vozidly, která se postaví na start závodu, jsou samá luxusní auta – Jaguar, Aston Martin, Bugatti, Masserati či Bentley. Nejstarší vůz v jízdě veteránů je podle propozic z roku 1910, nejmladší mohl být vyroben nejpozději v roce 1960. Cílovou páskou má příležitost projet i jediný vůz vyrobený v Československu: Tatra 603. - více zde

Autoři: ,






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ivana Zemanová oznámila na tiskové konferenci strany SPO, že má její manžel...
Zeman může kandidovat na Hrad, nasbírali mu 59 263 podpisů občanů

Prezident Miloš Zeman je druhým kandidátem na post příští hlavy státu, jemuž se už podařilo nasbírat potřebný počet podpisů občanů, aby mohl svůj post...  celý článek

Zřejmě nejkontrolovanější projekt. Multifunkční kongresový areál dostal v roce...
Babišovi blízcí si akcie Čapího hnízda účelově přeprodávali, píše policie

Rodinní příslušníci Andreje Babiše (ANO) si přeprodávali akcie Čapího hnízda, aby znepřehlednili vlastnickou strukturu firmy. Podle Českého rozhlasu to policie...  celý článek

Vlna dosahuje až téměř na úroveň sousedního chodníku.
Místo roviny je vlna, za miliony opravená silnice vydržela jen pár týdnů

Po necelém měsíci provozu se na opravené silnici mezi Vysokým Mýtem a Chrudimí v obci Stradouň vytvořila nebezpečná vyjetá vlna. Za rekonstrukci celkem...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.