Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

ČSSD změní kampaň. Vybírá nové logo, slogan i volebního stratéga

  18:00aktualizováno  18:00
Sociální demokraté pracují na proměně volební kampaně. Příští týden představí nového volebního manažera, nový slogan i upravené logo. „Pomeranče ani koblihy v něm nefigurují. Růže zůstává,“ prozradil po čtvrtečním jednání grémia nový volební lídr strany Lubomír Zaorálek. Ostatní politické strany vyzval, aby představily své programy na příští čtyři roky.

ČSSD v Plzni odstartovala kampaň před krajskými a senátními volbami (30. srpna 2016). | foto: Martin Polívka, MAFRA

Po rezignaci Bohuslava Sobotky z čela strany skončil minulý týden i dosavadní šéf volební kampaně ČSSD Jan Birke (více čtěte zde), jehož dočasně nahradil nový šéf strany Milan Chovanec. Příští týden ČSSD představí nového šéfa kampaně. „Dohodnuti už jsme ale říct to nemůžu, rád bych počkal do příštího týdne,“ odpověděl Zaorálek na dotaz, kdo se stane klíčovým člověkem nové volební strategie.

Kobliha je zásadní nepřítel, pomeranč je zdravější, vyhlásil Zaorálek

Volební lídr a ministr zahraničí také naznačil, že se promění logo sociální demokracie, které podle něho v současnosti trochu připomíná „hlávku zelí“. Růže však zůstane, půjde tak zřejmě jen o drobné grafické úpravy.

„Nová kampaň bude z větší části vycházet z toho původního návrhu, který představila skupina kolem Jana Birkeho. Chceme tomu ale dát větší dynamiku. Připravujeme lifestylovou letní kampaň. V létě se lidé nemají tolik obtěžovat volebními tématy. Zároveň by o nás ale měli vědět,“ vysvětlil Milan Chovanec.

Zaorálek vyzval ostatní strany, aby představily podrobné programy na příští čtyři roky. „Přál bych si, aby vůči nám postavily také jasně formulované politické programy, abychom věděli s čím máme tu čest. Potřebujeme, aby strany představily, co budou dělat v nejbližších čtyřech letech,“ řekl Zaorálek.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Inzerce TOP 09 na titulní straně pražského deníku Metro (17. října 2017)
TOP 09 varuje v závěru kampaně fiktivními zprávami o Klausovi i Babišovi

Přesvědčit voliče ještě na poslední chvíli fiktivními zprávami o soupeřích se rozhodla opoziční TOP 09. A tak si v Praze čtenáři deníku Metro mohli v úterý na...  celý článek

Veřejnost a členové horské služby se ve Vrchlabí rozloučili se zesnulým...
Poslední sbohem náčelníkovi. S Klepšem se přišly rozloučit stovky lidí

Pohřeb náčelníka Horské služby Krkonoše Adolfa Klepše provázel obrovský zájem veřejnosti. Ve vrchlabském klášterním kostele sv. Augustina se s ním loučili...  celý článek

Restaurace Prašivka na Letné
Petice požaduje změnu protikuřáckého zákona, senátor by vrátil kuřárny

Od začátku platnosti protikuřáckého zákona brzy uplyne pět měsíců a lidé spolu se soukromými provozovateli restaurací a barů požadují změnu. Vyjádřili to v...  celý článek

Grafton Recruitment Praha
SPECIALISTA ON-LINE MARKETINGU

Grafton Recruitment Praha
Kraj Vysočina
nabízený plat: 30 000 - 35 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.