Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Vedení Primy možná štvalo, kolik beru, říká odvolaný Zuna

  20:31aktualizováno  20:31
Odvolaný šéf zpravodajství a moderátor televize Prima si myslí, že za jeho odchodem může být i nespokojenost vedení s jeho příjmy. Televize Zunu tlačila, aby ušetřil ve zpravodajství 30 milionů. Jako důvod odvolání Zuny pak televize uvedla úspory. "Celkově je i možné, že je štvalo, kolik beru," řekl Lidovkám.cz Zuna.

Podle Zuny Prima nedomyslela, že s šéfem zpravodajství vyhazuje i moderátora zpráv. | foto: Michal Sváček

Podle Zuny byla poslední kapkou jeho konce na Primě finanční krize a nutnost úspor. "Já osobně měl pocit, že jsme ušetřili dost a že jsme na hranici toho, kdy se dají dělat rozumně kvalitní zprávy," uvedl v rozhovoru. "Představa vedení byla, že se dají ušetřit ještě další peníze. Řekl jsem, že tohle já už neumím, nechci a že v tomto případě to dělat nebudu a nemohu," podotkl k úsporným tlakům Zuna.

Během loňského roku byl rozpočet zpravodajství stanoven na více než 160 milionů korun. "Po těch škrtech jsme se dostali na nějakých 128 milionů," uvedl Zuna a dodal: "Když chce někdo dalších třicet procent, tak to není novinařina. Na to ať přijde někdo, kdo je finančník."

Podle Zuny Prima nedomyslela, že s šéfem zpravodajství vyhazuje i moderátora zpráv. A někomu možná vadilo, že se v jeho odměně promítají dvě funkce, které v televizi zastával.

Zuna: Na mé moderování se zapomnělo

"Přijde mi, že když mě odvolávali, zapomněli, že moderuji. Vážně. Protože to vůbec neřeší, fakt mi přijde, že zapomněli, že jsou nějaké služby na moderování," řekl Lidovkám.cz. "Když to Singer (ředitel televize - pozn. red.) oznamoval, tak se ho jedna slečna ptala, jak to bude se službami a on jí nedokázal odpovědět," doplnil Zuna.

Odvolaný šéf zpráv nebere své působení na Primě jako prohru. Kdyby ho neodvolali a přesto trvali na změnách, odešel by prý sám. Budoucnosti se nebojí, tvrdí, že má výhodu v tom, že má širší záběr než jen novinářský. "Dokáži se uživit v nějaké firmě, jako novinář a když bude nejhůř, dokáži se uživit jako učitel."

S návratem na Novu to nevidí reálně. "Když jsem odcházel z Novy, říkal jsem, nikdy neříkej nikdy. To by musela Nova oslovit mě. Nemyslím si, že jsem v takové situaci, že bych se musel nabízet sám." Zuna si nemyslí, že by ho ale komerční televizní jednička chtěla. "Pořád v některých vyvolávám pocit, že jsem spojený s Železným."

Autor:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Oltářní obraz Klanění Tří králů od Petra Brandla v zámecké kapli Zjevení Páně...
Cenný Brandlův obraz z kaple patří Smiřicím, ne farnosti, rozhodl soud

Oltářní obraz Klanění Tří králů od Petra Brandla, který byl v českých zemích jedním z hlavních představitelů vrcholného baroka, bude i nadále patřit městu...  celý článek

Vánoční strom Na Staroměstském náměstí je už ozdobený (25.11.2015).
Pražský vánoční strom roste u Berounky, upozornil na něj tipař

Vánoční strom, který letos ozdobí tradiční adventní trhy na pražském Staroměstském náměstí, roste u Berounky na Křivoklátsku. Tip na zhruba 24 metrů vysoký...  celý článek

Pavla Dandová potřebuje každé tři týdny sehnat 96 tisíc korun, aby mohla...
Žena musí prodat byt. Pojišťovna jí odmítla proplatit lék na rakovinu

Zdravotní pojišťovna odmítla zaplatit matce dvou tříletých dětí cílenou biologickou léčbu, která by jí pomohla v boji s rakovinou. Léčbu doporučili i lékaři,...  celý článek

Advantage Consulting, s.r.o.
LINUX EXPERT

Advantage Consulting, s.r.o.
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 40 000 - 80 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.