Zájemci o bobování budou jezdit na dvou souběžně vedených drahách, z nichž každá bude přibližně sedm set metrů dlouhá se sedmimetrovým převýšením. Dráhy jsou zhotoveny z nerezového plechu, který bude zapuštěn do země. Bobisté projedou devíti zatáčkami, nahoru je budou vyvážet dva více než dvě stě padesát metrů dlouhé vleky.
Jezdit se bude na speciálních kolečkových bobech, které dosahují rychlosti okolo 40 km/hod. Jedna jízda potrvá přibližně 90 sekund. Na svah se za jednu hodinu vejde až 500 lidí. Celý svah bude uměle osvětlen, takže bobisté mohou jezdit do pozdních večerních hodin. "Počítáme, že by se mohlo jezdit tak do 22 hodin," dodává Jan Kantor. Podle něj bude dráha využívána i pro pořádání bobových závodů.
Zájem o ni už však projevili i in-line bruslaři a bikeři. "Oslovili nás hazardéři, kteří by si dráhu chtěli sjet na kolečkových bruslích a na kole. Neumím si to ale vůbec představit. Kolo se možná dá ještě ubrzdit, ale jak někdo chce ubrzdit kolečkové brusle, to opravdu nevím. Jestli jim sjezd povolíme, tak jedině na vlastní nebezpečí," pokračuje Kantor.
Zakázaný vstup na dráhu však budou mít zcela jistě lidé v podnapilém stavu, stejně jako lidé mentálně postižení. Naopak tělesně handicapovaní mohou dráhy normálně využívat. "Bobový vozík je třeba vlastnoručně zabrzdit, což by mohlo mentálně postiženým dělat problémy. Opilcům zase hrozí, že by mohli z vozíku vypadnout. Zranění ale při bobování nebývají vážná, maximálně nějaké ty odřeniny," říká dále Kantor.
V areálu Máchalka by měly postupně vzniknout i další doplňkové služby. Uvažuje se například o stavbě squashových kurtů. Výstavbu umělé bobové dráhy přivítala proto kromě příznivců bobování i městská část Prahy 9. "Od tohoto projektu očekáváme, že určitým způsobem zkultivuje celý prostor," uvedl tiskový mluvčí Prahy 9 Martin Kovanda.