Záběr z vánoční kampaně České televize

Záběr z vánoční kampaně České televize | foto: Česká televize

Vánoční kampaň ČT zabodovala v prestižním klání

  • 1
Česká televize získala prestižní profesní ocenění Promax/BDA za spoty z loňské vánoční kampaně. Navázala tak na podobný úspěch z předchozích dvou let. "Cílem naší vánoční strategie bylo odbourávat bariéry mezi lidmi. Je to zvykání si na jinakost," uvedla programová ředitelka ČT Kateřina Fričová.

Oceněnou kampaň, v níž účinkovali představitelé národnostních menšin žijících v Česku vedle majoritní společnosti, veřejnoprávní televize vysílala od konce listopadu do konce vánočních svátků.

Podívejte se na oceněné spoty

Cena PROMAX/BDA pro vánoční spotovou kampaň ČT."Kampaň vznikla v rámci Centra vizuální prezentace pod vedením Pavly Hromkové a Miroslavy Bláhové," sdělil mluvčí ČT Ladislav Šticha.

Jejími autory jsou režisér Uroš Trefalt, kameraman Petr Hojda, výtvarník Filip Turek a hudební skladatelé Petr Stýblo a Pierre Beneš. Posledně jmenovaný je šéfredaktorem časopisu Filter, který vydává společnost MAFRA.

Televize během vánoc vysílala několik druhů těchto spotů, nasazovala je podle cílové skupiny pořadu, před kterými běžely.

ČT je jediná česká televize, která se letos prosadila do společnosti světoznámých stanic Cartoon Network, Discovery Networks Nordic, Tiscali TV a dalších.


Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Video