Oceněnou kampaň, v níž účinkovali představitelé národnostních menšin žijících v Česku vedle majoritní společnosti, veřejnoprávní televize vysílala od konce listopadu do konce vánočních svátků.
Podívejte se na oceněné spoty |
"Kampaň vznikla v rámci Centra vizuální prezentace pod vedením Pavly Hromkové a Miroslavy Bláhové," sdělil mluvčí ČT Ladislav Šticha.
Jejími autory jsou režisér Uroš Trefalt, kameraman Petr Hojda, výtvarník Filip Turek a hudební skladatelé Petr Stýblo a Pierre Beneš. Posledně jmenovaný je šéfredaktorem časopisu Filter, který vydává společnost MAFRA.
Televize během vánoc vysílala několik druhů těchto spotů, nasazovala je podle cílové skupiny pořadu, před kterými běžely.
ČT je jediná česká televize, která se letos prosadila do společnosti světoznámých stanic Cartoon Network, Discovery Networks Nordic, Tiscali TV a dalších.