Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

V saúdskoarabské televizi vyprávěl o sexu, dočkal se 200 žalob

  14:48aktualizováno  14:48
Saúdskou Arábii šokoval muž, který v pořadu televizní stanice LBC otevřeně mluvil o sexu, předváděl různé erotické pomůcky a vyprávěl řadu peprných zážitků ze svého bohatého sexuálního života. Pořad vyvolal pohoršení. Televizní stanici zavřeli a na hlavu "sexuálního chvástala" se snesly dvě stovky žalob.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Mázin Abdal Džavád, dvaatřicetiletý zaměstnanec letecké společnosti Saudi Airlines, se na televizních obrazovkách objevil v polovině července a vzbudil tím nevídaný poprask. V kolébce islámu, v níž se trestá například i posezení nesezdaného páru v kavárně, se otevřeně rozpovídal o sexu.

V pořadu "Red Line" televizní stanice LBC líčil rozvedený otec čtyř dětí, kterého dnes v Saúdské Arábii nenazve nikdo jinak než "sexuální chvástal", jak ve čtrnácti letech přišel o panictví se sousedkou. Stalo se to přímo tady, vzpomínal a ukazoval přitom na postel v do červena laděném pokoji.

Potom divákům vysvětloval, jak s pomocí funkce Bluetooth na svém mobilním telefonu oslovoval potenciální milenky. Do rukou přitom bral různé erotické pomůcky, které jsou v televizi rozmazané, a nakonec vytáhl z krabice lahev. "A tohle použiji, když žena nemá na sex příliš chuť," uzavřel podrobnou instruktáž erotickým světem.

Podle mluvčího policie ve městě Džidda porušil Džavád svým vystoupením islámský zákon šaría a jednal proti saúdských zvykům. Muže proto zatkli a televizní stanici, která pořad odvysílala, zavřeli.

"Uzavření je na dobu neurčitou," řekl mluvčí ministerstva kultury a informací Abdar Rahmán Hazza. Upřesnil, že filiálku stanice LBC ve městě Džidda na západě země uzavřeli kvůli programu, ale také proto, že prý neměla povolení.

Zneužili mě, tvrdí Džavád

Džavád, jenž v jedné z posledních scén přiznává, že jedním z jeho velkých snů je souložit v letadle, se už veřejně omluvil. Tvrdí ale, že ho televizní stanice zneužila.

"Počítal totiž s tím, že se objeví v pořadu, který má pomoci párům, jež se stydí mluvit o svých sexuálních problémech," uvedl jeho právník. Televizní stanice navíc program odvysílala, aniž by obdržela Džavádův písemný souhlas, což je podle saúdského práva nezákonné.

Kromě toho se muž hájí tím, že mu všechny erotické pomůcky dali lidé z televizního štábu, a také, že při příběhu o ztrátě panictví jen opakoval, co kdysi někde zaslechl.

Tamní média kauzu pozorně sledují a její vývoj se objevuje na předních stránkách tisku. Není divu. Pro Saúdskou Arábii je podobné jednání nepřípustné. Už koncem týdne musela být uzavřena diskuse pod příspěvkem na YouTube kvůli vzrůstající agresivitě přispěvatelů.

Autoři:






Hlavní zprávy

Další z rubriky

Jan Farský ve volebním štábu STAN v Praze. (21. října 2017)
Budeme dobrá opozice, radují se Starostové z volebního výsledku

Starostové a nezávislí navzdory předvolebním průzkumům i krachu koalice s lidovci pronikli těsně do Sněmovny. Hnutí bude mít ve Sněmovně šest zástupců, včetně...  celý článek

Jiří Hlavatý, šéf textilky Juta, která byla loni jedniškou na trhu. Dosáhla...
Kroužky vynesly šéfa Juty Hlavatého do Sněmovny, v Senátu automaticky končí

Senátor za ANO Jiří Hlavatý se díky preferenčním hlasům stane poslancem. Poskočil z nevolitelného místa kandidátky na druhé. Zvolením do Sněmovny končí v...  celý článek

Bývalý prezident Václav Klaus hostem volebního studia iDNES.cz (21. října 2017)
Klaus o volbách: Demokracie že prohrála? Řeči těchto „moudrých“ nesnesu

Volič promluvil. Takto pragmaticky hodnotí výsledek sněmovních voleb bývalý prezident Václav Klaus. Ve volebním studiu iDNES.tv pokáral všechny ty, kteří nyní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.