"Na TipTV chceme divákům představovat zajímavé firmy a jejich produkty a služby srozumitelně a otevřeně," řekl novinářům spolumajitel televize Zdeněk Sláma.
Podle něho zkratkovitost klasických reklamních spotů neposkytuje prostor pro důležité informace a věcné argumenty. "Navíc cena za tento typ reklamy je pro většinu firem nedostupná," doplnil.
TipTV chce vysílat formou komerčních prezentací uspořádaných do tematických celků. Zároveň bude propojena s webovým portálem, čímž by podle autorů projektu měl vzniknout nový interaktivní prodejní kanál.
V tomto týdnu zahájila zkušební vysílání televize Active TV, která se vedle přímého prodeje chce zaměřit i na zábavu. K jejím pořadům budou podle výkonné ředitelky Renaty Peškové patřit soutěže, ezoterické pořady, dokumenty a pořady pro děti(o zahájení vysílání více čtěte ZDE).
Televize ve třetím pozemním multiplexu podle provozovatele Czech Digital Group pokrývají svým signálem 93,5 procenta území.
"Program bude mít možnost sledovat 95,7 procenta obyvatel České republiky, což představuje přibližně 9,765 milionu diváků," uvedla Czech Digital Group při pondělním představení kanálu Active TV. V uvedeném multiplexu již nyní vysílají také Prima ZOOM, Prima LOVE, Óčko, Šlágr TV a rozhlasové stanice Proglas.
Tuzemská pozemní síť se v poslední době stále častěji rozrůstá o programy zaměřené na nejrůznější formy propagace firem či zboží. Vedle Active TV a nyní představené TipTV se v éteru objevila Inzert TV, která je součástí čtvrtého multiplexu provozovaného společností Digital Broadcasting.