Kalhous tvrdí, že společnost by ráda exkluzivní trafiky instalovala i na sídlištích, ale nejdříve je nutné nějak umořit investice do těchto prodejen v centru. Oněch 29 stánků přijde na čtyřicet milionů korun a do dvou let má dojít řada i na zbývajících dvacet sedm. Návratnost investic odhaduje Kalhous na sedm let.
Podle technického ředitele JCDecaux Libora Šicha však odstraňované stánky z centra nahradí ty nejhorší v ostatních částech Prahy. Bude však záležet na městských částech, které k takovému kroku vydávají stavební povolení. Nové trafiky sice splňují estetický dojem, ale prodavači přílišné nadšení nesdílejí. Jak potvrdila prodavačka tisku na Náměstí Republiky, fouká do nich daleko více, než do těch starších.
"Ve stáncích bude zima vždycky, prodej tisku není nic jednoduchého," míní Jiří Hron z firmy HDS. Všechy stánky jsou však vybaveny topením, ale pokud má trafiku stánkař v ekonomickém pronájmu, a to, co propálí, musí zaplatit, tak prý raději šetří. "Stánkaři si vždycky stěžovali na zimu, ale co naplat, je to pouliční prodej," dodal Hron.