Po čtyřměsíčním období testování největší domácí kabelová televize spouští řádné vysílání v digitálu v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Chebu, Pardubicích, Zlíně, Ústí nad Labem a Liberci.
"Naše digitální kabelová televize vychází vstříc všem divákům, kteří si chtějí k základní televizní nabídce vybrat a platit jen ten televizní žánr, který skutečně chtějí. Zároveň vychází vstříc i těm, pro které byla analogová programová nabídka již nedostatečná co do počtu programů," upozorňuje generální ředitel společnosti UPC Václav Bartoň.
Dokoupení zvláštních programů k základnímu balíčku zákazníka vyjde zhruba na sto korun.
V dalších městech chce UPC vysílání své digitální kabelové televize spustit během několika příštích týdnů a měsíců.
UPC je nejvážnějším konkurentem televizního projektu O2 - O2TV. Ta je postavena podle španělského modelu, a abyste na ni dosáhli, musíte mít doma pevnou telefonní linku. - více zde.
Zatím O2TV v šířce digitální nabídky stále vede. Nabízí 48 digitálně šířených programů, zatímco UPC o pět méně. V celkovém počtu programů však UPC svého rivala předstihlo. Včetně analogových kanálů totiž nabízí celkem šedesát programů. Další podrobnosti naleznete zde.
UPC nedávno koupila svého dosavadního největšího rivala - společnost Karneval, čímž se přiblížila získání miliontého zákazníka.