Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

UPC Direct zdražovat nechce... ale musí

  14:19aktualizováno  14:19
Dojmout k slzám dokáže ředitel UPC Direct zákazníky dopisem, v němž jim v těchto dnech oznamuje, že poté, co gigant provozující kabelovou televizi v mnoha zemích Evropy, a který nyní skupuje i provozovatele v České republice, musí zvýšit stávající ceny. Ty totiž nepokrývaly ani provozní náklady. Předešlí vlastníci, například Dattelkabel, podle něho podnikali jen s cílem zvýšit prodejní cenu společnosti nalákáním co největšího počtu klientů.

Trochu člověka zamrzí, že při prvním kontaktu se zákazníky se zástupce nového majitele nejdříve nepoptá po dobrém zdraví a úrovni poskytovaných služeb, která je u některých odběratelů silně kolísavá. Musí řešit důležitější a aktuálnější problémy, jde přece o prachy.

Vzpomněl jsem si na slavného spisovatele a dobrodruha Jacka Londona, který v těžkých dobách svého dobrodružného života musel v nouzi i žebrat. Chodil od domu k domu a stalo se mu, že muž ve dveřích jednoho z nich mu začal vysvětlovat, že on by rád dal, ale nemůže. Vysvětloval jak špatně je na tom on, co všechno musí platit a co se na něho valí... až London sáhl do kapsy, podal mu vyžebrané mince se slovy: "Vidím, že vy je potřebujete víc než já."

Už vidím, jak příjemci kabelového signálu běží na sporožiro a radostně posílají  chřadnoucí firmě navýšené platby s vědomím konání dobrého skutku. Vždyť ti dobří kabelotelevizní a internetoví poskytovatelé nikým nenuceni koupili prodělávající firmy s jediným cílem, přivést nám do domů kvalitní služby. Zlepšit často špatný signál televizních programů a internet začne po zdražení správně fungovat i těm z příjemců, kteří si nyní stěžují, že polovinu času nejde vůbec a další polovinu doby pomalu.

Přesto český člověk, znáte ho, nevěří. Něco v něm šeptá: proč by to jinak dělali; ještě hlouběji se však ozývá pochybovačné: zase jsi někomu skočil na lep. Pak si ale řekne: ale, co dokud nejde o život... a zaplatí.

Představeme si ale, co by se stalo, Když většina z půl milionu zákazníků dumpingovými cenami nalákaných a novými, "reálnými", rozladěných, udělá opak. Co se asi stane? No nic, přestaňme snít! Stejně jako dál kupujeme stále dražší benzin - nedokážeme se omezit ve svém pohodlí. Úbytek zákazníků bude minimální a firma zakrátko může zdražit znovu. Vždyť náklady fakt rostou - jen aby nás nepřerostly.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prezident Miloš Zeman se 12. září v Praze zúčastnil jednání tripartity. Na...
Babiš dostane šanci sestavit vládu. Zeman by byl proti jeho vydání policii

Prezident Miloš Zeman počítá s tím, že šéfa hnutí ANO Andreje Babiše jmenuje premiérem. „Není to populista, je to pragmatik,“ uvedl Zeman v rozhovoru pro Blesk...  celý článek

Andrej Babiš s manželkou míří do volebního štábu ANO (21. října 2017).
ANALÝZA: Pestrý vějíř variant. Ale Babišovi zatím moc nenahrávají

Být ve volbách první s tak velkým náskokem a nemít vládu ani zdaleka jistou, to musí být pro Andreje Babiše k vzteku. Do Sněmovny bylo zvoleno devět stran,...  celý článek

Volební místnosti se uzavřely v sobotu ve 14 hodin a hned se začalo se sčítáním...
S výsledky voleb Češi spíš spokojeni nejsou, ukázal bleskový průzkum

Češi nejsou spokojeni s výsledky voleb. Ukázal to průzkum společnosti Median. Podle něj většina lidí sice nemá obavy o budoucnost demokracie v zemi, dotázaným...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.