Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

UPC Direct zdražovat nechce... ale musí

  14:19aktualizováno  14:19
Dojmout k slzám dokáže ředitel UPC Direct zákazníky dopisem, v němž jim v těchto dnech oznamuje, že poté, co gigant provozující kabelovou televizi v mnoha zemích Evropy, a který nyní skupuje i provozovatele v České republice, musí zvýšit stávající ceny. Ty totiž nepokrývaly ani provozní náklady. Předešlí vlastníci, například Dattelkabel, podle něho podnikali jen s cílem zvýšit prodejní cenu společnosti nalákáním co největšího počtu klientů.

Trochu člověka zamrzí, že při prvním kontaktu se zákazníky se zástupce nového majitele nejdříve nepoptá po dobrém zdraví a úrovni poskytovaných služeb, která je u některých odběratelů silně kolísavá. Musí řešit důležitější a aktuálnější problémy, jde přece o prachy.

Vzpomněl jsem si na slavného spisovatele a dobrodruha Jacka Londona, který v těžkých dobách svého dobrodružného života musel v nouzi i žebrat. Chodil od domu k domu a stalo se mu, že muž ve dveřích jednoho z nich mu začal vysvětlovat, že on by rád dal, ale nemůže. Vysvětloval jak špatně je na tom on, co všechno musí platit a co se na něho valí... až London sáhl do kapsy, podal mu vyžebrané mince se slovy: "Vidím, že vy je potřebujete víc než já."

Už vidím, jak příjemci kabelového signálu běží na sporožiro a radostně posílají  chřadnoucí firmě navýšené platby s vědomím konání dobrého skutku. Vždyť ti dobří kabelotelevizní a internetoví poskytovatelé nikým nenuceni koupili prodělávající firmy s jediným cílem, přivést nám do domů kvalitní služby. Zlepšit často špatný signál televizních programů a internet začne po zdražení správně fungovat i těm z příjemců, kteří si nyní stěžují, že polovinu času nejde vůbec a další polovinu doby pomalu.

Přesto český člověk, znáte ho, nevěří. Něco v něm šeptá: proč by to jinak dělali; ještě hlouběji se však ozývá pochybovačné: zase jsi někomu skočil na lep. Pak si ale řekne: ale, co dokud nejde o život... a zaplatí.

Představeme si ale, co by se stalo, Když většina z půl milionu zákazníků dumpingovými cenami nalákaných a novými, "reálnými", rozladěných, udělá opak. Co se asi stane? No nic, přestaňme snít! Stejně jako dál kupujeme stále dražší benzin - nedokážeme se omezit ve svém pohodlí. Úbytek zákazníků bude minimální a firma zakrátko může zdražit znovu. Vždyť náklady fakt rostou - jen aby nás nepřerostly.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Velkokapacitní vepřín na místě bývalého romského koncentračního táboru v Letech...
Prodej vepřína může zhatit malý akcionář, viní firmu z účelových machinací

Vláda v pondělí schválila odkup vepřína v Letech, kde stál za války tábor pro Romy. Do měsíce chtějí politici podepsat s majiteli smlouvu. Jeden z akcionářů...  celý článek

Kvůli filmařům, kteří u Lipna točili dva příběhy do seriálu Modrý kód, si...
Filmaři točili u Lipna seriál Modrý kód i s olympijským vítězem Svobodou

Filmový štáb, který točí televizní seriál z lékařského prostředí Modrý kód, vyrazil o víkendu na jih Čech. Jako komparz využil účastníky běžeckého závodu i...  celý článek

Ludmila Havránková poblíž dálnice D11 v Hradci Králové (21.8.2017).
O dostavbu D11 jim nešlo, hrálo se o pozemky, říká statkářka Havránková

Statkářka Ludmila Havránková bude už navždy spojována s dálnicí D11 u Hradce Králové. Odmítá, že to byla ona, kdo na roky zastavil výstavbu, ačkoli pro mnohé...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.