Univerzita má multimediální fakultu

Zlín - Akademický senát Univerzity Tomáše Bati schválil zřízení nové fakulty multimediálních komunikací. Zahájí svou činnost 1. ledna 2002. Třetí fakulta univerzity vznikne transformací stávajícího institutu reklamní tvorby a marketingových komunikací, který se vyčlení z fakulty technologické. Pověřený děkan bude oficiálně uveden do funkce v lednu 2002.

"V České republice dosud výchovu specialistů v oblasti reklamní tvorby a marketingových komunikací žádná fakulta komplexně nepokrývala. Nabízené studijní programy jsou velmi atraktivní a je o ně velký zájem z řad absolventů středních škol," konstatoval rektor univerzity Petr Sáha.

Fakulta multimediálních komunikací bude nabízet dva studijní programy: "Výtvarná umění" s oborem "Multimédia a design" a "Mediální a komunikační studia" s oborem "Marketingové a sociální komunikace", a to jak v bakalářském tříletém studijním programu, tak i v navazujícím magisterském dvouletém studiu.

Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací má nyní pětatřicet zaměstnanců, z toho 23 interních pedagogů. Působí zde také šedesát externích odborníků z praxe. V akademickém roce 2001/2002 studuje na institutu reklamní tvorby a marketingových komunikací 414 studentů.

"Předpokládá se, že do konce roku 2004 bude mít fakulta šedesát zaměstnanců a téměř 600 studentů," doplnila kancléřka univerzity Andrea Kadlčíková.

Rozhodnutí akademického senátu je konečné a nepodléhá už žádnému dalšímu schvalování. Předcházel mu souhlas akreditační komise ministerstva školství.

,

Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Video